۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۴۱۸۵۷
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

مردم چهارمحال و بختیاری ۵۹۰ میلیون تومان به سیل‌زدگان کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان تاکنون ۵۹۲ میلیون تومان کمک‌های نقدی و کالا به سیل‌زدگان کشور کمک کرده‌اند.
مردم چهارمحال و بختیاری ۵۹۰ میلیون تومان به سیل‌زدگان کمک کردند
علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال وبختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز، با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نوعدوست استان برای کمک به سیل‌زدگان گفت: کمک‌های مردمی به آسیب‌دیدگان در سیل‌های اخیر به ۳۷ مرکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد استان همچنان ادامه دارد که در کوتاه‌ترین زمان به دست نیازمندان در مناطق سیل‌زده می‌رسد.

وی افزود: از زمان آغاز پویش مردمی کمک به سیل‌زدگان کشور ۵۹۲ میلیون تومان شامل ۸۲ میلیون تومان پول نقد، انواع مواد غذایی، بهداشتی، پوشاک و کفش و لوازم ضروری زندگی به مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد استان تحویل داده‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به ارسال یک کامیون شامل انواع مواد غذایی و لوازم ضروری زندگی به استان لرستان ادامه داد: با همدلی و همیاری مردم استان می‌توانیم بخشی از نیازهای مردم سیل‌زده شامل مواد غذایی، پتو و لباس گرم را برطرف کنیم.

ملک پور خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار و نوعدوست استان می‌توانند کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و شماره‌حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی واریز و یا از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری #۹۹*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۱:۴۰

9 Jan 2020