۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۱۸۴۷

رئيس اداره دامپزشکي شهرستان اردل معرفي شد

مديرکل دامپزشکي استان چهارمحال و بختياري طي حکمي دکتر رضا کريمي را به عنوان رئیس جديد اداره دامپزشکي شهرستان اردل منصوب کرد.
رئيس اداره دامپزشکي شهرستان اردل معرفي شد
به گزارش جهانبین نیوز، صبح امروز با حضور محمود کياني فرماندار شهرستان اردل و دکتر حسينعلي سلطاني مدير کل دامپزشکي استان چهارمحال و بختياري آيين معارفه رئيس جديد دامپزشکي شهرستان  اردل برگزار شد و دکتر رضا کريمي  به عنوان رييس جديد شبکه دامپزشکي شهرستان اردل معرفي و از خدمات دکتر داوود  ربيعي رياست قبلي اين اداره قدرداني شد.
 
محمود کياني فرماندار شهرستان اردل  در اين مراسم، ضمن تقدير از زحمات و تلاش هايي که دکتر ربيعي رئيس دامپزشکي شهرستان اردل در مدت تصدي مسئوليت در اين اداره داشته است؛خاطر نشان کرد:نگاه ويژه به دامپزشکي و توجه داشتن به مباحث سلامت غذا با منشا دامي در شهرستان بسيار حائز اهميت است.
 
کياني افزود: دامپزشکي نقش موثري در امنيت غذايي مردم ايفا مي‌کند و در همين راستا تمام عمليات فني از قبيل واکسيناسيون دام‌ها، شناسايي و حذف دام‌هاي آلوده توسط اين شبکه انجام مي‌گيرد.
 
وي به وضعيت بهداشتي نگهداري دام و طيور در ساختمان ها و اماکن مسکوني اشاره کرد و آن را تهديدي براي بهداشت و سلامت عمومي جامعه دانست و ‌افزود: قصور و يا سهل‌انگاري ناخواسته دراين زمينه، ممکن است باعث به خطر افتادن سلامت آحاد جامعه از طريق انتشار بيماري‌هاي مشترک بين انسان و دام شود.
 
انتهاي پيام1026ج /570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۳:۵۴

1 Jan 2020