کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره دامپزشکي شهرستان اردل معرفي شد

27 فروردين 1398 ساعت 12:25

مديرکل دامپزشکي استان چهارمحال و بختياري طي حکمي دکتر رضا کريمي را به عنوان رئیس جديد اداره دامپزشکي شهرستان اردل منصوب کرد.


به گزارش جهانبين نيوز، صبح امروز با حضور محمود کياني فرماندار شهرستان اردل و دکتر حسينعلي سلطاني مدير کل دامپزشکي استان چهارمحال و بختياري آيين معارفه رئيس جديد دامپزشکي شهرستان  اردل برگزار شد و دکتر رضا کريمي  به عنوان رييس جديد شبکه دامپزشکي شهرستان اردل معرفي و از خدمات دکتر داوود  ربيعي رياست قبلي اين اداره قدرداني شد.
 
محمود کياني فرماندار شهرستان اردل  در اين مراسم، ضمن تقدير از زحمات و تلاش هايي که دکتر ربيعي رئيس دامپزشکي شهرستان اردل در مدت تصدي مسئوليت در اين اداره داشته است؛خاطر نشان کرد:نگاه ويژه به دامپزشکي و توجه داشتن به مباحث سلامت غذا با منشا دامي در شهرستان بسيار حائز اهميت است.
 
کياني افزود: دامپزشکي نقش موثري در امنيت غذايي مردم ايفا مي‌کند و در همين راستا تمام عمليات فني از قبيل واکسيناسيون دام‌ها، شناسايي و حذف دام‌هاي آلوده توسط اين شبکه انجام مي‌گيرد.
 
وي به وضعيت بهداشتي نگهداري دام و طيور در ساختمان ها و اماکن مسکوني اشاره کرد و آن را تهديدي براي بهداشت و سلامت عمومي جامعه دانست و ‌افزود: قصور و يا سهل‌انگاري ناخواسته دراين زمينه، ممکن است باعث به خطر افتادن سلامت آحاد جامعه از طريق انتشار بيماري‌هاي مشترک بين انسان و دام شود.
 
انتهاي پيام1026ج /570ه


کد مطلب: 41847

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41847/رئيس-اداره-دامپزشکي-شهرستان-اردل-معرفي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir