۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۱۸۳۱
امام جمعه فارسان:

سپاه خار چشم دشمنان اين نظام و انقلاب است

امام جمعه فارسان گفت: اين حرکت دشمن نشان داد که سپاه اگرچه براي ما دلسوز و در کنار مردم ما است اما خار چشم دشمنان اين نظام و انقلاب است، اين اقدام نشان داد که سپاه در مسير درست است و ما نيز بايد در کنار سپاه به همين مسير ادامه دهيم.
سپاه خار چشم دشمنان اين نظام و انقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز، به دنبال اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه، روساي همه ادارات شهرستان فارسان ازجمله دادستان، فرماندار و روساي ساير ادارات و  امام‌جمعه در سپاه ناحیه با پاسداران شهرستان دیدار کردند.

امام‌جمعه شهرستان در اين ديدار گفت: تابه‌حال نديده بودم که همه ادارات اين‌گونه صميمانه و از روي محبت قلبي به ديدار پاسداران بيايند و اين حرکت نشان مي‌دهد که اقدام احمقانه و نسنجيده رئيس‌جمهور نادان آمريکا نه‌تنها سپاه را منزوي نکرده بلکه باعث شده تا انسجام ما با سپاه بيشتر شود و علاقه همه ما به سپاه بيشتر از قبل باشد.


وي تصريح کرد: اين حرکت دشمن نشان داد که سپاه اگرچه براي ما دلسوز و در کنار مردم ما است اما خار چشم دشمنان اين نظام و انقلاب است. اين اقدام نشان داد که سپاه در مسير درست است و ما نيز بايد در کنار سپاه به همين مسير ادامه دهيم و از همين‌جا به دشمنان اعلام مي‌کنيم که همه ما يک سپاهي هستيم و آمريکايي‌ها هيچ غلطي نمي‌توانند بکنند.



در ادامه سرهنگ حميد يزداني ضمن تشکر از همه حاضران در جلسه گفت: سپاه هميشه در کنار اين انقلاب و مردم بوده و از اين به بعد نيز خادم و فدائي اين نظام و انقلاب و ملت قدرشناس خواهد بود. وي بيان کرد: اينکه دشمن چنين کاري را انجام داده نشان‌دهنده عجز و ناتواني اوست. البته اگر حوادث و جريانات غرب آسيا را دنبال کنيم خواهيم ديد که دشمن عملاً ناتوان بوده و حوادث سوريه، عراق، افغانستان و ... نشان داده که هيچ‌گونه حرکت و اقدامي بدون جلب نظر سپاه ممکن نخواهد بود و عملاً آمريکائي‌ها قافيه را به سربازان جان‌برکف انقلاب باخته‌اند.



در پايان مرداس طاهري فرماندار شهرستان فارسان گفت: امنيت امروزي که ما در کشورمان داريم ناشي از عملکرد بسيار قوي و جانبازي‌هاي برادران عزيزمان در سپاه است. ما و سپاهيان هميشه باهم و در کنار هم خواهيم بود و انشالا در سال جديد به توانيم حداکثر توانمان را در اجراي دستور رهبر معظم انقلاب مبني بر رونق توليد در کشور به کار ببنديم.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۴:۴۷

9 Jan 2020