۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۱۸۲۹
مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری:

قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با تکیه بر کمک‌های مردمی اداره می‌شود/دنبال خط و مشی سیاسی نیستیم

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رویکرد این قرارگاه کاملا مردمی است و مجموعه‌ای متشکل از مردم و جوانان می‌باشد، ما تاکنون از هیچ نهاد یا اداره‌ای کمک دریافت نکرده‌ایم و به دنبال خط و مشی سیاسی خاصی نیستیم.
قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با تکیه بر کمک‌های مردمی اداره می‌شود/دنبال خط و مشی سیاسی نیستیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ رضا ابراهیمی مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  رویکرد این قرارگاه مردمی است و مجموعه‌ای متشکل از مردم و جوانان است.
 
وی با بیان اینکه اقدامات قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در راستای محرومیت‌زدایی در این استان است افزود: این قرارگاه در بحث امدادرسانی به سیل‌زدگان شمال کشور، لرستان و خوزستان هم فعالیت‌هایی داشته است.
 
ابراهیمی به تشکیل تیم واکنش سریع در قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: این تیم در مواقع حساس وارد عمل می‌شود، مثلا درخصوص امدادرسانی به سیل‌زدگان تیم جهادی پزشکی و دام‌پزشکی تشکیل شده و از اساتید و دانشجویان پزشکی در این تیم حضور دارند.
 
وی از انعقاد قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه استان خبر داد و بیان داشت: براساس این قرارداد 30 واحد مسکونی برای مددجویان در مناطق محروم استان ساخته خواهد شد.
 
مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بعد از وقوع سیل در پلدختر و خوزستان این قرارگاه دو تیم واکنش سریع برای شناسایی اعزام کرد یادآور شد: در پلدختر اقدامات اولیه انجام و تجهیزات موردنیاز شناسایی شد  و بعد از فراهم شدن محلی برای اسکان 150 نفر نیرو به این منطقه اعزام شد، که 6 روز در پلدختر حضور داشتیم و در این مدت کارهای خوبی صورت گرفت.
 
ابراهیمی بیان داشت: در خوزستان به دلیل آبگرفتگی شرایط اعزام نیرو وجود نداشت و قرار بر این شد بعد از نیمه شعبان در محل حاضر شویم و با برپایی موکب خدمت‌رسانی به هم‌وطنان را صورت دهیم.
 
وی با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد در خوزستان نیروی انسانی برای ساخت سیل‌بند، تیم‌های سیار پزشکی و دامپزشکی و... نیاز است ادامه داد: نیازها و کمبودها تقسیم‌بندی شده و روز سه‌شنبه یک تیم با تجهیزات مردمی برای کمک‌رسانی اعزام خواهد شد، تیم دیگر افرادی هستند که داوطلب کمک به سیل‌زدگان هستند و بدون تجهیزات و صرفا برای امدادرسانی اعزام خواهند شد.
 
ابراهیمی از اعزام تیم سوم قرارگاه امام رضا (ع) در یکم اردیبهشت‌ماه خبر داد و افزود: این تیم متشکل از پنج اکیپ پزشکی است که به سوسنگرد، حمیدیه و... اعزام می‌شود.
 
مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری از ارسال محموله‌های کمک‌های مردمی هرکدام به ارزش 25 میلیون تومان به پلدختر و  ارسال دو محموله به خوزستان خبر داد و عنوان داشت: همه فعالیت‌های ما مردمی و با استفاده از کمک‌های مردمی صورت گرفته و تاکنون از هیچ نهادی کمک دریافت نکرده‌ایم، ما به دنبال خط و مشی سیاسی خاصی نیستیم و هر فردی بخواهد کمکی به مناطق محروم یا نیازمند کمک داشته باشد می‌تواند با استفاده از کد *780*10# کمک‌های نقدی خود را به دست ما برساند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۱:۴۳

29 Dec 2019