کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

بازگشایی راه روستاهای در محاصره آب شعیبیه/ سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) پیگیر رفع مشکلات سیل‌زدگان است

25 فروردين 1398 ساعت 9:52

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه این استان در منطقه شعیبیه برای خدمات‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده، حضور یافته و امروز توفیق داشتیم از طریق قایق در برخی از روستاهایی که روزهای گذشته امکان ورود به آن‌ها نبود، وارد شویم و مشکلات آن‌ها را بررسی کنیم.


سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سپاه این استان در منطقه  شعیبیه برای خدمات‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده، حضور یافته و امروز توفیق داشتیم از طریق قایق در برخی از روستاهایی که روزهای گذشته امکان ورود به آن‌ها نبود حضور یابیم و مشکلات آن‌ها را بررسی کنیم.
 
وی با بیان اینکه در بازدیدهای صورت گرفته با مردم صحبت شد و پیگیر مشکلات هستیم افزود: برخی از روستاها در محاصره کامل آب بودند که مسیر آن بازگشایی شد، همچنین معاون پارلمانی رئیس جمهور در منطقه حضور یافتند و ما مشکلات مردم را به اطلاع‌شان رساندیم.
 
سردار اکبری با اشاره به اینکه روند پسرفت و نشست آب بالاست یادآور شد: با وجود این شرایط در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم با همکاری افرادی که در شعیبیه مستقر هستند، شرایط را مهیا و مردم را به خانه‌هایشان  بازگردانیم.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برخی از روستاها دچار آبگرفتگی کامل هستند و باید برای خروج آب از خانه‎‌های آن‌ها کمک شود ادامه داد: مجموعه سپاه خصوصا سپاه حضر قمربنی‌هاشم (ع) از روز اول که در منطقه مستقر شدند خدمات ارزنده‌ای داشته و هم از همکاران سپاه و هم از موکب‌داران حضرت قمربنی‌هاشم (ع) قدردانی می‌کنیم.
 
انتهای پیام/1026ج
 


کد مطلب: 41824

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41824/بازگشایی-راه-روستاهای-محاصره-آب-شعیبیه-سپاه-حضرت-قمربنی-هاشم-ع-پیگیر-رفع-مشکلات-سیل-زدگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir