کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری:

۱۰۰ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده چهارمحال و بختیاری نیازمند بازسازی است

25 فروردين 1398 ساعت 8:20

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در روزهای گذشته در استان ۸۷۴ واحد مسکونی خسارت دیده‌اند که از این مجموع ۱۰۰ واحد نیازمند بازسازی است.


 علی ملک‌پور مدیر کل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  با تشریح اقدامات این نهاد در مناطق آسیب‌دیده ناشی از سیل بیان کرد: امدادگران از نخستین ساعات وقوع سیل با حضور در این مناطق به مددجویان و نیازمندان خدمات ارائه کرده‌اند.

وی با اشاره به بازدید مدیرکل کمیته امداد استان و امدادگران از واحدهای مسکونی مددجویان و بررسی وضعیت آن‌ها افزود: در این حوادث لوازم منزل و طرح‌های اشتغال‌زایی شامل زمین‌های کشاورزی و محل نگهداری دام مددجویان آسیب دیده‌اند و ۴۷ رأس دام سبک نیز تلف شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به برآورد میزان خسارت خانواده‌های تحت پوشش ادامه داد: میزان خسارت آسیب‌دیدگان ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده است که به صورت کامل پرداخت می‌شود.

ملک پور با اشاره به استقبال مردم خیر و نیکوکار استان از پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده گفت: مردم نیکوکار و نوعدوست استان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و شماره‌حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی واریز و یا از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری #۹۹*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

انتهای پیام /1020ج
 


کد مطلب: 41822

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41822/۱۰۰-واحد-مسکونی-مددجویان-سیل-زده-چهارمحال-بختیاری-نیازمند-بازسازی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir