کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون پارلمان ریاست جمهوری/

رضایت مردم خوزستان از حضور سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در مناطق سیل زده

24 فروردين 1398 ساعت 22:23

معاون پارلمان ریاست جمهوری ضمن قدردانی از فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، گفت: مردم از حضور، همکاری، همدلی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در مناطق سیل زده و رسیدگی به مشکلات سیل زدگان رضایت کامل دارند.


به گزارش خبرنگار اعزامی  جهانبین نیوز به مناطق سیل زده خوزستان ، حسین علی امیری ، معاون پارلمانی ریاست جمهوری، در بازدید از روستاهای سیل زده منطقه شعیب، اظهار کرد: متاسفانه روستاها و کشت زارهای زیادی زیر آب رفته و مردم نیز آسیب های زیادی را در این منطقه متحمل شدند.

وی با اشاره به فعالیت های مطلوب کمپ های کمک رسانی در این منطقه، افزود: همدلی و همکاری بی نظیری میان نهاد های مستقر در منطقه از جمله مردم، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، نیروی آب و 3رمانداری ها برقرار است که توجه به این مهم نیز امری پسندیده است.

امیری خاطرنشان کرد: مردم به دنبال مطالبات خود و رفع مشکلات پس از این وقوع این سیل بوده اند و دولت نیز برنامه های حمایتی متناسبی به منظور جبران خساراتی در زمینه مسکن، کشاورزی، معیشت، بیمه و کمک های بلاعوض را در دستور کار خود قرار داده و بنابه گفته رئیس جمهور می بایست از این اتفاق به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به لزوم  بازسازی  مناطق آسیب دیده به صورت اساسی و بنیادی، تصریح کرد: دستگاه های زیربط دولت در حال ارزیابی خسارات وارد شده هستند و در جلسات دولت نیز به  مسائل و مشکلات ناشی از وقوع سیل و هم چنین کاهش آسیب های سیل زدگان   رسیدگی می شود.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر دولت به دنبال تجهیز منابع به منظور تجهیز نیازمندی های سیل زدگان بوده به زودی محل تامین منابع نیز مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/1029ج


کد مطلب: 41820

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41820/رضایت-مردم-خوزستان-حضور-سپاه-حضرت-قمربنی-هاشم-ع-مناطق-سیل-زده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir