۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۴۱۷۹۹
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

دولت بر جبران خسارت‌های ناشی از سیل مصمم است

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: وقوع حوادث طبیعی چون سیل در چهارمحال و بختیاری، تا حدودی سایه بر رونق در بخش صنعت و اقتصاد افکند اما دولت نسبت به جبران خسارت‌های وارد شده به سیل زدگان مصمم است.
دولت بر جبران خسارت‌های ناشی از سیل مصمم است
ارشیر نوریان، نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با اشاره به خسارت‌های بارش های سال جاری، اظهار کرد: بارش ها در سال جاری برکات فراوان به همراه داشته و نیز خسارات بسیاری را هم در پی داشته است.

وی افزود: حدود 600 میلیارد تومان خسارت مالی و مادی به زیرساخت‌ها، پل‌ها، مزارع پرورش ماهی و کشاورزی و... در استان وارد شده که خسارات وارد شده از سوی دولت جبران خواهد شد.


نوریان با اشاره به شعار سال که رونق تولید است، بیان کرد: وقوع بلای طبیعی چون سیل در استان تا حدودی سایه بر رونق در بخش صنعت و اقتصاد افکند اما دولت نسبت به جبران خسارت‌های وارد شده به سیل زدگان مصمم است.

نوریان در ادامه بیان کرد: پرداخت خسارت‌های وارده شده از سوی دولت، یا از منابع بودجه سال جاری و یا از صندوق توسعه ملی تامین خواهد شد اما لازم به ذکر است که جبران خسارات از طریق منابع بودجه امسال می‌تواند به اجرای برنامه‌های سال جاری لطمه بزرگی وارد کند.

وی تاکید کرد: لازم است که با پاسخگویی به نیازهای روز جامعه و بزرگ‌تر کردن سفره مردم، موجب عدم ایجاد حس بی‌اعتمادی و ناامیدی در مردم شد و تحقق این امر تنها با صحبت امکان‌پذیر نیست بلکه نیازمند یک عزم راسخ است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: لازم است که شکاف‌ها را مدیریت شده و برای هر نوع تهدیدی آمادگی داشت.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۸:۴۱

30 Dec 2019