۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۴۱۷۹۱
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی :

امروز سپاه جای خود را در جهان اسلام باز کرده است/اگر سپاه نبود کشور هم نبود

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سپاه تبدیل شده به سبک زندگی و جای خود را در جهان اسلام باز کرده است.
امروز سپاه جای خود را در جهان اسلام باز کرده است/اگر سپاه نبود کشور هم نبود
به گزارش جهانبین نیوز؛ ارشیر نوریان نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی  21 فروردین‌ماه  در نشست با جمع خبرنگاران، ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام سجاد (ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: در حال حاضر سپاه در جهان به یک سبک زندگی، ایده مقاومت، عنصر هویت، چارچوب مبارزه با ظلم و ستم و استعمار، سلطه‌گری و درسی برای امت‌های اسلامی شده و کسی نمی‌تواند جلوی این آموزه را بگیرد. 

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه تنها پوشیدن لباس  نیست بلکه پوشیدن ردای بلند قامت مقاوم استکبار ستیز و بی‌اخلاقی ستیز است که با این اقدام نمی‌توان جلوی آن را گرفت.

وی  با اشاره به پیامدهای حقوقی این اقدام امریکا گفت: آمریکا با قلمداد کردن بخشی از نیروهای مسلح به عنوان تروریست نوعی اعلان جنگ کرده است و امریکا با این اقدام تصمیم دارد نیروی اصلی پیشران تحولات منطقه را محدود کند چراکه موضع ایران قطعا مداخله در منطقه نیست.

نوریان افزود: برخلاف پیش‌بینی  تحلیلگران آمریکایی‌ که فشار بر سپاه را دلیل تضعیف ساختار قدرت ایران می‌دانستند، در حال حاضر اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و تمام کسانی که دلشان برای سرزمین می‌تپد، با هشتک " من یک سپاهی‌ام" پاسخی درخور و مناسبب به این اقدام آمریکا دادند.

وی در ادامه بیان کرد: امروز در کشورهای اسلامی، سپاه به عنوان یک هویت جدید جای خود را باز کرده بنابراین نیروهای آمریکایی بسیار آسیب‌پذیر هستند و این ایده و سبک انقلاب اسلامی در کشور جای خود را دارد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، متولی اصلی تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقدامات سلطه طلبانه آمریکا این زمینه است.

نوریان با اشاره به  اظهارات نسنجیده آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه، تصریح کرد: طرح دوفوریتی اقدام متقابلی برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط آمریکا در لیست تروریست‌ها است، این طرح ارائه داده شده و در خصوص محتوای آن جمع‌بندی های اولیه صورت گرفته است.

وی یادآور شد: براساس اصل عدم مداخله در امور سایر کشورها و تعیین حق سرنوشت، ایران حق خود می‌داند که نیروهای آمریکایی منطقه را تروریست اعلام کند و این نشانه ترس و استیصال آمریکا است.
 
انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۷:۵۱

30 Dec 2019