۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۴۱۷۸۶
نماینده مردم بروجن:

سپاه در قلب ایران جای دارد/مجلس پشتیبان سپاه پاسداران انقاب اسلامی است

نماینده بروجن گفت: دولت های مستکبر بدانند ملت ایران با تمام قوا در مقابل آنها ایستاده و سپاه که عامل امنیت کشور است در قلب ایران جای دارد.
سپاه در قلب ایران جای دارد/مجلس پشتیبان سپاه پاسداران انقاب اسلامی است
خدیجه ربیعی فرادنبه نماینده مردم بروجن در چهارمحال وبختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز با بیان اینکه این رفتار وقیحانه آمریکا نشانه کینه ورزی آن ها است، افزود: در روزی که مزین به ولادت گرانقدر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار است، ما این رفتار وقیحانه آمریکا را نشانگر کینه ورزی و جهالت عمیق آمریکایی ها می دانیم و آن را محکوم می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رکن اصلی  در نظام جمهوری اسلامی است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیشترین ضربه را به تروریسم منطقه وارد کرده و در دفاع از مظلوم، رکن اصلی را دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهوری آمریکا فراموش کرده یا خود را به فراموشی زده که در زمان تبلیغات انتخاباتی اش می گفت اشکال دولت در ایجاد و تقویت تروریست های داعش بوده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز دولت آمریکا باید پاسخگوی اعمال خود باشد، زیرا موسس و حمایتگر تروریسم است و این بی شرمی آنها در طول تاریخ دولت آمریکا سابقه ندارد.

وی عدم موفقیت ترامپ برای ضربه زدن به ایران با خروج از برجام را عامل این کینه دانست و افزود: آمریکا هیچ گاه تصور نمی کرد ایران چهلمین سال انقلاب اسلامی را ببیند اما جهان دید که چگونه ملت غیور ایران باشکوه تر از همیشه در راهپیمایی 22 بهمن ماه 1397 حضور یافتند.

وی تاکید کرد: دولت های مستکبر بدانند ملت ایران با تمام قوا در مقابل آنها ایستاده و سپاه که عامل امنیت کشور است در قلب ایران جای دارد.

ربیعی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی اقدام ننگین و بی شرمانه و در اوج جهالت دولت آمریکا را محکوم می کند و پشتیبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۴:۵۹

28 Dec 2019