۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۴۱۷۷۷
نماینده مردم لردگان:

مجلس مقابل حرف آمریکا خواهد ایستاد

نماینده مردم شهرستان لردگان گفت : آمریکا سپاه را تروریست خواند و مجلس در مقابل این حرف ایستاده و به زودی جواب سختی به ترامپ می دهد .
مجلس مقابل حرف آمریکا خواهد ایستاد
محمد خالدی نماینده مردم لردگان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد:  بعد از انقلاب اسلامی  آمریکا با هر ترفندی و  سیستمی بنا داشته کشور جمهوری اسلامی ایران  را از پا در آورد و این اولین اقدام او نبوده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از  اول انقلاب همیشه یک بازی را شروع می کند بیان داشت : تروریست خواندن سپاه یکی دیگر از بازی های او بوده که ما نیز مقابل آن خواهیم ایستاد.
 
وی با تاکید بر اینکه تروریست خواندن سپاه غیر منطقی و غیر منصفانه است اذعان داشت: آن ها فکر می کنند با این ترفند ها می توانند ما را از پای در آورند.
 
خالدی تحریم ها را یکی از ترفند های آمریکا دانست و گفت : مردم ما مقابل تحریم ها ایستادگی کردند و در حال حاضر مقابل این حرف ترامپ هم خواهند ایستاد.

وی با اذعان بر اینکه مجلس برنامه دارد موضوعی مشابه همین اقدام ترامپ را انجام دهد تاکید کرد: موضوعی که در این خصوص در مجلس مطرح می شود با دو فوریت به تصویب خواهد رسید .

خالدی افزود: ما کنار سپاه هستیم و باید مقابله به مثل کنیم و جواب اشتباه ترامپ را خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: این اقدام آمریکا نشان می دهد سپاه قدرتمند است و وقتی هم سپاه قدرتمند باشد طبیعی است که اینگونه رفتار کنند.

خالدی ادامه داد: آمریکا می خواهد پایه های نظام را بزند و ما هم با تمام قدرت جلوی آن خواهیم ایستاد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا میخواست با مسائل اقتصادی ما را از پای در آورد اظهار کرد: ما باید گوش به فرمان ولایت فقیه خود باشیم و شعار سال را اجرایی کنیم که مردم مشکل اقتصادی هم نداشته باشند .

خالدی در پایان خاطر نشان کرد:  مردم ما فقط نگران مسائل اقتصادی هستند و از بقیه موارد ترسی ندارند و قطعا مقابل حرف آمریکا ایستاده و در راس همه آن ها مجلس خواهد بود.

انتهای پیام / ۱۰۲۹ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۶:۲۲

30 Dec 2019