:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> بزرگ ترین اشتباه تاریخ، تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا بود / مردم ما با هر گرایشی مقابل این حرف ایستاده اند | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۴۱۷۷۶
نماینده مردم اردل،فارسان،کوهرنگ و کیار :

بزرگ ترین اشتباه تاریخ، تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا بود / مردم ما با هر گرایشی مقابل این حرف ایستاده اند

نماینده مردم شهرستان های اردل ، فارسان ، کیار و کوهرنگ گفت: بزرگ ترین اشتباه تاریخ ،تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا بود چرا که نیروهای مسلح ما جدا از همدیگر نیستند.
بزرگ ترین اشتباه تاریخ،  تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا بود / مردم ما با هر گرایشی مقابل این حرف ایستاده اند
علی کاظمی نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان ، کیار  و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  اظهار کرد  : سپاه ، ارتش  و نیرو انتظامی در کشور ما  جایگاه خود را دارند.

کاظمی با اشاره به اینکه ارتش و سپاه ما نقش یک بازو در بدن است بیان داشت : امریکا سپاه را تروریست خوانده و این   بزرگ ترین اشتباه تاریخ بود.
 
وی با تاکید بر اینکه اگر آمریکا می گوید سپاه تروریست است ما نیز می گوییم  ارتش امریکا تروریست است بیان داشت: ترامپ فکر می کند می تواند یک جنگ روانی درست کند اما باید بگویم او هیچگاه نخواهد توانست به هدف خود برسد.

کاظمی با تاکید بر اینکه همه مردم ما با هرگرایشی در مقابل این حرف ایستادند بیان داشت : همین بحث در مجلس مطرح شده و قطعا جواب سختی به آمریکا داده می شود .

وی با اذعان بر اینکه جهان هم در مقابل امریکا ایستاده است بیان داشت : ما میگوئیم آمریکا بانی تروریست است.

کاظمی با اشاره به اینکه آمریکا  فکر میکرد با این حرف خود  شکاف ایجاد می کند اظهار کرد : ما هیچ موقع سپاه را کنار نمی گذاریم و  
بزرگ ترین اشتباه است که آن ها بخواهند  سپاه  یک نظام را اینگونه خطاب کنند.

انتهای پیام /۱۰۲۹ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۶:۱۴

30 Dec 2019