۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۱۷۷۴
رییس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی خریداران خودروهای لوکس درسایت دیوار

رییس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری از شناسایی و دستگیری باند کلاهبرداری میلیاردی از فروشندگان خودروهای گران قیمت در سایت دیوار خبر داد.
دستگیری کلاهبرداران میلیاردی خریداران خودروهای لوکس درسایت دیوار
سرهنگ عسگری رییس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: کلاهبرداران با نشان کردن انتشار دهندگان آگهی فروش خودرو های لوکس در سایت  دیوار  با فریب  کاربران  و جعل مدارک هویتی و چک های تضمینی، اقدام به خرید خودروهای فروشندگان بدون حضور در بنگاه های رسمی خرید و فروش خودرو به صورت توافقی می کردند.
 
سرهنگ عسگری افزود: اعضای این باند کلاهبرداری که در چند استان دیگر نیز اقدام به  فریب مردم می نمودند با برقراری تماس تلفنی با انتشار دهندگان آگهی سایت دیوار و سپس قرار ملاقات حضوری و البته قیمت باب میل فروشنده طوری وانمود می کردند که مشتری واقعی هستند .

این مقام انتظامی ادامه داد: با وصول مرجوعه قضایی با عنوان کلاهبرداری از این طریق، طی بررسی های فنی و شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که افراد کلاهبردار در یکی از استان های  هم جوار ساکن هستند که با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات ضربتی  ، متهمان در مخفیگاه شان به همراه ابزار و لوازم جعل اسناد و مدارک هویتی جعلی دستگیر شدند.

رییس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری هشدار داد:کاربران عزیز به ویژه فروشندگان و خریداران خودرو که درسایت های اینترنتی اقدام به انتشار اگهی خرید یا فروش خودرو می نمایند هوشیاری لازم را داشته باشند و فرآیند خرید و فروش خودرو را از طریق قانونی و در بنگاه های معاملاتی رسمی انجام دهند.

این مقام مسوول در خاتمه خاطر نشان کرد : شهروندان می توانند در صورت مواجهه با هرگونه مشکل و یا درخواست مشاوره در فضای مجازی ضمن مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی  www.cyberpolice.ir ، با کارشناشان پلیس فتا در ارتباط باشند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۴:۵۳

6 Jan 2020