۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۴۱۷۶۱
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خبرداد:

سپاه از مردم است و در کنار مردم خواهد بود/ شوشتر، مقصد جهادگران سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام!

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: ماتازمانی که مردم به خانه های خود برگردند در استان خوزستان و شهرستان شوشتر حضور داشته و کنارمردم هستیم.
سپاه از مردم است و در کنار مردم خواهد بود/ شوشتر، مقصد جهادگران سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام!
سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال وبختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز،اظهار کرد: از پنجم فروردین ماه و با شروع موج اول بارش ها در استان،خدمت رسانی به شهرستان های کوهرنگ و لردگان با استقرار دو اکیپ از نیروهای بسیجی و پاسداران آغاز شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با بیان اینکه موج اول بارش ها و مشکلاتی که در سطح استان ایجاد شده و در این مدت توانستیم تنهابه مردم استان کمک رسانی کنیم، اعلام کرد: در موج دوم بارش ها باهماهنگی فرمانده سپاه خوزستان و بعداز ابلاغ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال وبختیاری معین استان خوزستان انتخاب و از همان ابتدا دستگاه های مهندسی سپاه را به این استان اعزام شده و در شهرستان اهواز مستقر شدند.
 


سردار اکبری خاطر نشان کرد: از دو روز گذشته  خود سپاه نیز وارد این استان شده و با توجه به تدابیر سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و پیشنهادات سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام به عنوان معین  شهرستان شوشتر برگزیده شد.


وی با بیان اینکه تاپایان رفع مشکلات در کنارمردم خواهیم ماند؛ افزود: در جلسه ای حضور ریاست محترم سازمان بسیج و برادر سرلشکر قاسم سلیمانی تدابیر لازم اندیشیده شد و در این راستا سپاه استان چهارمحال وبختیاری به همراه موکب قمر بنی هاشم علیه السلام این استان در شوشترمستقر شد.
 

 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام محدوده  واگذاری و حوزه استحفاظی سپاه قمر بنی هاشم را شهرستان شوشتر عنوان و تاکید کرد: با توجه به وضعیتی که در این شهرستان ارزیابی شده مناطق کمتری زیر آب رفته و تاکنون 24روستا در محاصره کامل آب قرار گرفته و 26روستا نیز دچار مشکل شده و آب به منازلشان رسیده است.
 
وی حضور فعال نیروهای بسیجی و مردمی این استان را اقدامی بی نظیر دانست و گفت: کارهای خوبی توسط بسیجان این شهرستان صورت گرفته و حضور ما بیشتر به عنوان پشتیبانی سپاه خوزستان در دستور کار قرار گرفته است.

سردار اکبری ارائه خدمات در بحث تغذیه، بهداشت،  پخت غذا و امکانات مهندسی را از اولیت های کاری این سپاه دانست و گفت: امکانات مهندسی و تخلیه ای برای تخلیه منازل، نفر بر و خودروها و گروه های نظامی برای تخلیه مردم مستقر شده اند.
 


وب با بیان اینکه اگر مسئولی وارد این مناطق می شود  بایدبه قول خود عمل کنند افزود: این مردم زندگی خود را از دست داده اند در سال95نیز این منطقه دچار سیل شده که هنوز مردم از عدم تحقق وعده های مسئولین در آن سال گلایه مند هستند ما آمده ایم تا مطالبات به حق مردم را گوش کرده و به گوش مسئولین مربوطه برسانیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده است تا شش ماه آینده در این شهرستان حضور داشته باشیم افزود: ماتازمانی که مردم به خانه های خود برگردند در منطقه حضور  داشته و کنارمردم هستیم.
 
سردار اکبری  از دیدار مردمی در این شهرستان خبر داد و گفت: در دیدار های مردمی ولایتمداری، ایمان و مهربانی این مردم به خوبی دیده می شود، در تمامی حرفهایشان از سپاه و پاسداران تشکرمیکنند و می گویند هرچندمال و احشا و زندگی خود را از دست داده ایم پشتیبان ولایت بوده و برای سلامتی مقام معظم رهبری دعا میکردند.

وی با تشکر ویژه از مردم شوشتر و به خصوص شعیبیه گفت: امیدواریم بتوانیم در کنار خود مردم زندگی را به روال عادی برگردانیم.
 
سردار اکبری به ظرفیت عظیم گروه های جهادی در این استان خبر دادو گفت: به حمدالله گروه های جهادی در این استان بیش از ظرفیت لازم بوده و در حال حاضر400گروه جهادی مازاد وجود دارد.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در زمینه تامین مواد غذایی، خشکبار و وسایل امدادی سبک برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان به مشارکت و همکاری مردم شریف استان عزت‌مند چهارمحال و بختیاری نیاز داریم و مردم می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به حوزه های مقاومت داده و یا از طریق شماره حساب 1918-43-5555555-1 و شماره کارت(بانک انصار): 6273811100110854ارسال نمایند.


انتهای پیام/1022ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۲:۱۸

27 Dec 2019