۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۴۱۷۱۶
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد

خدمت‌رسانی سپاه دوشادوش سایر مسئولان در مناطق بحرانی چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت موج دوم سامانه بارشی در استان و احتمال وقوع سیل در برخی شهرستان‌ها گفت: نیروهای سپاه از روز گذشته در لردگان و کوهرنگ برای مقابله با حوادث احتمالی آماده‌باش هستند.
خدمت‌رسانی سپاه دوشادوش سایر مسئولان در مناطق بحرانی چهارمحال و بختیاری
علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز با اشاره به فعالیت موج دوم سامانه بارشی در استان و احتمال وقوع سیل در برخی شهرستان‌ها بخصوص لردگان و کوهرنگ اظهار کرد: نیروهای سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) از روز گذشته در این دو شهرستان برای مقابله با حوادث احتمالی آماده‌باش هستند.

وی اضافه کرد: سپاه استان امکانات و تجهیزات مهندسی و خودرویی خود را به دو شهرستان با وضعیت بحرانی اعزام کرده است.

سردار اکبری با اشاره به اینکه احتمال سرریز سد خاکی روستای گنج شهرستان لردگان به نام سد خاکی شهدای فلارد به علت وقوع بارش‌ احتمال سرریز وجود دارد خاطرنشان کرد: از همین رو نیروهای سپاه با همکاری فرماندار شهرستان و نیروهای استانی و شهرستانی درخصوص تخلیه منازل در حریم رودخانه، وارد عمل شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تصمیمات لازم برای انتقال و اسکان موقت خانواده‌ها در جایی امن گرفته شده است.

سردار اکبری یادآور شد: برخی از روستاها در مسیر رودخانه و زیردست سد خاکی روستای گنج قرار دارند و منازل این روستاها در صورت بروز خطر باید تخلیه شوند.

وی افزود: جانشین فرمانده سپاه استان هم‌اکنون در شهرستان کوهرنگ خضور دارند و کلیه امکانات و تجهیزات مهندسی و ترابری به این شهرستان اعزام شده تا در صورت نیاز وارد عمل شوند.

سردار اکبری بیان داشت: خوشبختانه تا این لحظه مشکل حادی در چهارمحال و بختیاری وجود نداشته اما با توجه به وجود سدهای خاکی به‌ویژه دو سد شهرستان لردگان و کوهرنگ باید تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۹:۵۹

30 Dec 2019