۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۴۱۷۰۹
فرماندار شهرکرد خبر داد:

تخلیه 40 واحدمسکونی در شهرکرد

فرماندار شهرکرد گفت: بدنبال موج دوم بارش های سیل آسا در چهارمحال و بختیاری 40 واحد مسکونی در این شهرستان تخلیه شده است.
تخلیه 40  واحدمسکونی در شهرکرد
عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد در گفت وگو با جهانبین نیوز تاکید کرد: این تعداد واحد مسکونی در نقاط روستایی شهرستان شهرکرد و به علت فرسودگی ساختمان تخلیه و اهالی آن ها به مناطق امن هدایت و مستقر شده اند.

وی افزود: تمامی پیش بینی ها برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در شهرستان شهرکرد وجود دارد و خوشبختانه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

ارژنگ به احتمال آغاز وزش بادهای شدید در شهرستان شهرکرد اشاره و تصریح کرد: در این صورت نگرانی هایی وجود نخواهد داشت.

وی یادآور شد: در همین راستا توصیه می شود تا مردم ضمن رعایت نکات ایمنی از ایستادن زیر درختان، کنار دیوارهای ضعیف و زیر تابلوها خودداری و نسبت به تثبیت انواع آویزهای ساختمانی اقدام کنند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان شهرکرد اظهار داشت: امکان دارد در صورت ادامه و شدت بارش ها جوی و جدول برخی خیابان های مرکز چهارمحال و بختیاری ظرفیت کشش و هدایت آب ناشی از باران را نداشته باشد.

وی با اشاره به جوشیدن چشمه های فصلی پشت خیابان دانشجو میرآباد شرقی گفت: شهرداری شهرکرد توانست پس از 2 روز آب این منطقه را به معابر اطراف هدایت و از نفوذ آن به ساختمان های مسکونی جلوگیری کند.
ارژنگ تاکید کرد: با توجه به بالا آمدن دبی رودخانه زاینده رود و احتمال آبگرفتگی پل سودجان شهرستان شهرکرد، رفتن به حاشیه رودخانه و ایستادن بر روی پل برای گرفتن عکس و فیلم ممنوع است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۹:۵۰

30 Dec 2019