۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۴۱۷۰۴
نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی:

نماینده دولت مانند سایر استان‌ها در چهارمحال و بختیاری حضور یابد/ لزوم پرداخت بیمه محصولات کشاورزی به‌صورت ویژه

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار است مانند 6 استان درگیر با سیلابهای اخیر، یکی از وزرا یا معاونان رئیس جمهوری در این استان حضور میدانی داشته باشد.
نماینده دولت مانند سایر استان‌ها در چهارمحال و بختیاری حضور یابد/ لزوم پرداخت بیمه محصولات کشاورزی به‌صورت ویژه
علی کاظمی نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ، کیار و دهستان دستگرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز با اشاره به شرایط حساس موج دوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری از امروز اظهار کرد: انتظار است مانند 6 استان درگیر با سیلابهای اخیر، یکی از وزرا یا معاونان رئیس جمهوری در این استان حضور میدانی داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگرچه موج اول بارش‌های سیلابی در چهارمحال و بختیاری به خوبی با حضور استاندار و اعضای ستاد مدیریت بحران کنترل شد و خسارت جانی نداشت، اما انتظار است برای دلگرمی مردم و مسئولان یکی از وزرا در این شرایط در استان مستقر شود.

کاظمی افزود: میزان خسارت موج اول به بخش‌های زیربنایی و کشاورزی بالاست به گونه‌ای که بارش و سیلاب تمامی زمین‌های زیر کشت در استان را شخم زده و تنها 20 درصد از کشت محصولات در زمین باقی مانده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: برای حضور یکی از معاونان رئیس جمهوری یا یکی از وزرا در چهارمحال و بختیاری با دفتر معاون اول رئیس جمهوری نیز گفت‌وگو شده است.

وی ادامه داد: انتظار است معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به‌عنوان نماینده معین دولت در ستاد اقتصاد مقاومتی در استان در این شرایط بحرانی به چهارمحال و بختیاری سفر کند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ، کیار و دهستان دستگرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور نماینده دولت در استان باعث می‌شود دولت سریع‌تر به جبران خسارت‌های ناشی از سیلاب در استان اقدام کند.

کاظمی باباحیدری یادآور شد: با توجه به شرایط زمینی و توپوگرافی چهارمحال و بختیاری و کوهستانی بودن منطقه، برخی از روستاها مستعد رانش زمین هستند و موج اول بارش‌ها این زمینه را برای رانش‌ها فراهم کرده است.

وی گفت: بارش‌ها باعث تخریب پل‌های اصلی و فرعی شده است و دولت برای جبران خسارت‌ها باید اقدامات فوری را انجام داد.

وی خواستار اختصاص پرداخت بیمه محصولات کشاورزی به صورت ویژه برای این استان در سیلاب‌های اخیر شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۹:۴۳

30 Dec 2019