۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
کد مطلب : ۴۱۶۹۱

کنایه هاشمی طبا در توییتی به روحانی : نمی دانم گریه کنم یا بخندم

مصطفی هاشمی طبا یکی از نامزدهای انتخابات پیشین ریاست جمهوری،توئیتی کنایه آمیز به غیبت روحانی و مدیران دولت در بحران سیل منتشر کرد.
کنایه هاشمی طبا در توییتی به روحانی : نمی دانم گریه کنم یا بخندم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از شبکه خبری تهران نیوز،اتفاقاتی در این روزها ابتدایی سال رخ داد که مقداری دل مردم را به درد آورده است و لازم است که به پیدا و پنهان این موضوع توجه داشت ، اما برخی بی توجهی ها بیشتر انسان را ناراحت میکند و برخی نبود مسئولان در محل مسئولیت خود امری دیگر بود که هموطنان را بیشتر آزرد.
در این میان صحبت های بسیاری در میان است و بسیاری از مسئولان کشور و …دستوراتی را دادند تا با افرادی که در اتفاقات اخیر به نوعی مقصر هستند برخورد های لازم صورت بگیرد اما در این میان باز افرادی هستند که به جهت حضور در محل وظیفه خود قرار است توسط دولت تقدیر شوند و معنی این تقدیر معلوم نیست که بر چه مبنا است مگر برای کسی که وظیفه اش را انجام میدهد باید مراسم تقدیر و تجلیل برگزار کردیا اینکه باید برای انهایی که از خود گذشتگی میکنند تقدیر و تجلیل فراهم کرد.
در این میان چیزی مصطفی  هاشمی طبا نامزد انتخابات پیشین  ریاست جمهوری در توییتی که به واقع کنایه های بسیاری را در دل خود دارد  نوشت: نمی دانم گریه کنم یا بخندم. امروز در وزارت کشور با اقای دکتر جهانگیری جلسه داشتیم و قرار شد طی مراسمی از آن دسته از مسئولانی که در زمان وقوع سیل خارج از کشور نبوده اند تقدیر شود.
و اما در پایان اینکه غیبت نکردن از وظیفه تقدیر دارد یا نه تصمیم و انتخابش با شما مخاطبان !!!
انتهای پیام/*
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۹:۲۷

30 Dec 2019