۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۴۱۶۷۹

مسدود شده راه ارتباطي هشت روستا در شهرستان لردگان+ عکس

فرماندار لردگان گفت: بر اثر بارش سنگني باران در چند روز اخير راه ارتباطي هشت روستا در منطقه بارز و شوارز از توابع شهرستان لردگان قطع شد.
مسدود شده راه ارتباطي هشت روستا در شهرستان لردگان+ عکس
برهان حسين پور فرماندار شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: بر اثر بارندگي هاي اخير و افزايش ميزان بارش در منطقه بارز و شوارز و جاري شدن سيل و بر اثر رانش زمين جاده اصلي هشت روستاي از توابع بخش منج مسدود گرديد که با تلاش و کوشش و همکاري دستگاههاي اداره گاز و راهداري ودهياريها پس از 24 ساعت راه پل بارز بازگشائي گرديد اما به علت حجم زياد آب در آب نماي ورودي بارز هنوز جاده ارتباطي اين هشت روستا مسدود و مردم براي رفت و آمد تا مرکز شهرستان لردگان از مسير درياچه کارون سه و دهدز استفاده مي کنند.

وي در ادامه گفت: تلاش راهداري و مسئولين شهرستان بر آن است تا مشکل راه ارتباطي اين هشت روستا را که جمعيتي بالغ بر 5000 نفر را در خود جا داده را مرتفع نمايند.

فرماندار لردگان بيان داشت: به علت شکسته شدن تعداد 5 تير برق که بر اثر جاري شدن سيل در محور ورودي منج  و پل بارز موجب قطع برق در بخش منج گرديد و با تلاش شبانه روزي اداره برق شهرستان بعد از 48 ساعت برق بخش منج وصل گرديد.
 








 
انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۱:۰۹

27 Dec 2019