۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۴۱۶۷۵
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل؛

آغاز عمليات بازگشايي راه راتباطي روستاي دوازده امام به اردل/ تردد در تمام جاده هاي اصلي برقرار است

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل گفت:راه ارتباطي مسدود شده از ريزش کوه روستاي دوازده امام از توابع بخش مرکزي تا فردا عصر بازگشايي و امکان تردد خودروها در اين مسير برقرار خواهد شد.
آغاز عمليات بازگشايي راه راتباطي روستاي دوازده امام به اردل/ تردد در تمام جاده هاي اصلي برقرار است
احمد عالي پور رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت:  راه ارتباطي روستاهاي دوازده امام و سرچاه از توابع دهستان پشتکوه بخش مرکزي  شهرستان اردل به علت بارندگي هاي باران در روزهاي گذشته ، ريزش کوه و سقوط يک تخته سنگ بسيار بزرگ و سنگين در وسط جاده بسته و امکان تردد در اين راه ارتباطي از اوايل  صبح امروز  بطور کامل قطع شده بود.

عالي پور افزود: همچنين در اين حادثه، راه ارتباطي روستاهاي چلو، سرمور، ممسني، ليرابي، نوترکي، عزيزآباد سفلي، عزيزآباد عليا، آبسرده و شوراب دهستان ديناران بخش مرکزي با مرکز شهرستان اردل قطع است.

وي اظهار کرد:به محض اطلاع از مسدود شدن راه اداره راهداري اقدام به درخواست اعزام يک  بيل مکانيکي و پيکور براي بازگشايي مسير کرد که  با هماهنگي هاي صورت گرفته از طريق شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري هم اينک براي تسريع در روند بازگشايي جاده، بيل مکانيکي و پيکور به منطقه ارسال شده است.

عالي پور با بيان اکنون همه راه هاي شهرستان اردل باز و تردد در آنها برقرار است افزود: تنها مسير روستا ي دوازده امام  مسدود است که کار خاک برداري توسط راهداران آغاز شد و با توکل بر خدا و همت راهداران تا فردا عصر اين مسير  باز گشايي مي شود .

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل اظهار داشت: افرادي که قصد عبور از اين محور ارتباطي دارند مي توانند از مسيرهاي جايگزين روستاهاي اَرجُل - کاوند - بالد- هفت تيران- شهر اردل و يا روستاهاي قراب- بان دره- رستم آباد -شهر کاج - اردل استفاده کنند.
 
انتهاي پيام/570ه
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۸:۵۹

30 Dec 2019