کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پي اعلام هواشناسي و هشدارهاي مديريت بحران/

آماده باش کامل دستگاه هاي عضو شوراي مديريت بحران در شهرستان لردگان

5 فروردين 1398 ساعت 16:03

فرماندار شهرستان لردگان با اشاره به پيش بيني هواشناسي در خصوص بارش باران و احتمال جاري شدن سيل از اعضاي شوراي هماهنگي مديريت بحران، شهرداري ها و مردم شهرستان خواست براي مقابله با حوادث احتمالي آماده باشند.


برهان حسين پور آقايي فرماندار شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: با توجه به پيش بيني هواشناسي استان در خصوص احتمال وقوع سيل در سطح استان و شهرستان لردگان و با توجه به تاکيد استاندار در جلسه ستاد بحران استان مبني بر آمادگي کامل دستگاههاي عضو ستاد بحران استان و شهرستانها، دهياران و شهرداران به همين منظور در لردگان جلسه ستاد بحران شهرستان تشکيل گرديد و کليه بخشداران دهياران و شوراها و شهرداران و ادارات خدمات رسان و عضو ستاد بحران شهرستان در آمادگي کامل براي جلوگيري از بروز سيل و احتمال خسارات مال و جاني را دارند .

وي از عشاير شهرستان خواست: در کنار بسترهاي رودخانه ها و مسيل ها جدا خودداري کنند و از مهمانان نوروزي در خواست داريم از رفتن در جاهايي که احتمال خطر سيل مي باشد جدا خودداري کنند و با هواشناسي هماهنگي نمايند تا سفري خوش و خوبي داشته باشند.

حسين پور، از اعضاي ستاد مديريت بحران شهرستان لردگان خواست تا ضمن آماده باش، مکان‌هاي امن، سالن‌هاي ورزشي و نمازخانه‌هاي ادارات و پانسيون‌هاي ادارات را جهت استقرار گردشگران و مردم در شرايط ويژه آماده نمايند.

فرماندار شهرستان لردگان گفت: دستگاه‌هاي خدمت رسان مانند شهرداري، راهداري، اورژانس، آتش نشاني و پليس و ديگر دستگاه‌هاي خدمات رسان اکنون در آمادگي کامل هستند تا در زمان وقوع حادثه بتوانند به موقع وارد عمل شوند.
 
فرمانده سپاه  ناحيه لردگان:
آمادگي بسيجيان براي مقابله با سيل و هرگونه حوادث احتمالي


سرهنگ دوم پاسدار سيد مسعود موسوي فرمانده سپاه  شهرستان لردگان گفت: بسيجيان شهرستان لردگان از آمادگي کامل براي خدمات رساني به شهروندان و جلوگيري از خطرات احتمالي سيل برخوردار هستند.
 
 موسوي با اشاره به اينکه بسيجيان آماده و هميشه در صحنه شهرستان  لردگان همواره از آمادگي لازم جهت مقابله با خطرات احتمالي حوادث طبيعي برخوردار هستند، افزود: اين آمادگي بسيجيان با اجراي مانورها و رزمايش هاي مختلف در طول سال ايجاد مي شود.

وي تصريح کرد: در صورت وقوع سيل و هرگونه حوادث احتمالي بسيجيان اين شهرستان آمادگي اعزام و خدمات رساني لازم به آسيب ديدگان و سيل زدگان را دارند و تمامي سالن هاي ورزشي و سالن هاي صالحين و نماز خانه ها و حوزه ها و پايگاه هاي بسيج آماده اسکان براي مردم پيش بيني شد.

 
رئيس سازمان امداد و نجات هلال احمر شهرستان لردگان:
 سازمان امداد و نجات هلال احمر شهرستان، از آماده باش تيم هاي واکنش سريع  شهرستان به دليل احتمال وقوع سيل و آبگرفتگي در نقاط مختلف  شهرستان خبر داد .
 

 طاهري افزود: هم اکنون پنج پايگاه امداد و نجات در بخش فلارد، منج، لردگان، کارون چهار و خانميرزا  و تمام تيم هاي واکنش سريع هلال احمر شهرستان در آماده باش هستند و همه ي تجهيزات از قبيل خودروي امداد و نجات، چادر اسکان، پتو، بسته هاي غذايي، موکت، دارو و ...  جهت خطرات احتمالي سيل در شهرستان پيش بيني شده است .
 
 
 مدارس شهرستان لردگان در شرايط احتمال وقوع سيل و بارش‌هاي شديد آماده اسکان مهمانان نوروزي و مردم هستند
 
اسدالله بابامير رييس آموزش و پرورش شهرستان لردگان با اعلام اين خبر گفت: نواحي سه گانه آموزش و‌پرورش شهرستان لردگان، خانميرزا و فلارد جهت اسکان فوري و ضروري مسافران نوروزي در حال آماده باش هستند و  تمامي تمهيدات لازم براي شرايط احتمال وقوع سيل و بارش‌هاي شديد در نظر گرفته شده است.
 
وي افزود: با توجه به اطلاعيه هواشناسي ،مبني بر احتمال وقوع بارندگي شديد و سيل در استان و شهرستان لردگان به اطلاع عموم مردم مي رساند مديريت آموزش و پرورش شهرستان لردگان با تمامي امکانات از جمله مدارس، سالن هاي ورزش و ... آماد خدمات رساني از مهيمان نوروزي و .... مي باشد.

 
انتهاي پيام/ 630 ل
 


کد مطلب: 41646

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41646/آماده-باش-کامل-دستگاه-هاي-عضو-شوراي-مديريت-بحران-شهرستان-لردگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir