۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۴۱۶۴۶
در پي اعلام هواشناسي و هشدارهاي مديريت بحران/

آماده باش کامل دستگاه هاي عضو شوراي مديريت بحران در شهرستان لردگان

فرماندار شهرستان لردگان با اشاره به پيش بيني هواشناسي در خصوص بارش باران و احتمال جاري شدن سيل از اعضاي شوراي هماهنگي مديريت بحران، شهرداري ها و مردم شهرستان خواست براي مقابله با حوادث احتمالي آماده باشند.
آماده باش کامل دستگاه هاي عضو شوراي مديريت بحران در شهرستان لردگان
برهان حسين پور آقايي فرماندار شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: با توجه به پيش بيني هواشناسي استان در خصوص احتمال وقوع سيل در سطح استان و شهرستان لردگان و با توجه به تاکيد استاندار در جلسه ستاد بحران استان مبني بر آمادگي کامل دستگاههاي عضو ستاد بحران استان و شهرستانها، دهياران و شهرداران به همين منظور در لردگان جلسه ستاد بحران شهرستان تشکيل گرديد و کليه بخشداران دهياران و شوراها و شهرداران و ادارات خدمات رسان و عضو ستاد بحران شهرستان در آمادگي کامل براي جلوگيري از بروز سيل و احتمال خسارات مال و جاني را دارند .

وي از عشاير شهرستان خواست: در کنار بسترهاي رودخانه ها و مسيل ها جدا خودداري کنند و از مهمانان نوروزي در خواست داريم از رفتن در جاهايي که احتمال خطر سيل مي باشد جدا خودداري کنند و با هواشناسي هماهنگي نمايند تا سفري خوش و خوبي داشته باشند.

حسين پور، از اعضاي ستاد مديريت بحران شهرستان لردگان خواست تا ضمن آماده باش، مکان‌هاي امن، سالن‌هاي ورزشي و نمازخانه‌هاي ادارات و پانسيون‌هاي ادارات را جهت استقرار گردشگران و مردم در شرايط ويژه آماده نمايند.

فرماندار شهرستان لردگان گفت: دستگاه‌هاي خدمت رسان مانند شهرداري، راهداري، اورژانس، آتش نشاني و پليس و ديگر دستگاه‌هاي خدمات رسان اکنون در آمادگي کامل هستند تا در زمان وقوع حادثه بتوانند به موقع وارد عمل شوند.
 
فرمانده سپاه  ناحيه لردگان:
آمادگي بسيجيان براي مقابله با سيل و هرگونه حوادث احتمالي


سرهنگ دوم پاسدار سيد مسعود موسوي فرمانده سپاه  شهرستان لردگان گفت: بسيجيان شهرستان لردگان از آمادگي کامل براي خدمات رساني به شهروندان و جلوگيري از خطرات احتمالي سيل برخوردار هستند.
 
 موسوي با اشاره به اينکه بسيجيان آماده و هميشه در صحنه شهرستان  لردگان همواره از آمادگي لازم جهت مقابله با خطرات احتمالي حوادث طبيعي برخوردار هستند، افزود: اين آمادگي بسيجيان با اجراي مانورها و رزمايش هاي مختلف در طول سال ايجاد مي شود.

وي تصريح کرد: در صورت وقوع سيل و هرگونه حوادث احتمالي بسيجيان اين شهرستان آمادگي اعزام و خدمات رساني لازم به آسيب ديدگان و سيل زدگان را دارند و تمامي سالن هاي ورزشي و سالن هاي صالحين و نماز خانه ها و حوزه ها و پايگاه هاي بسيج آماده اسکان براي مردم پيش بيني شد.

 
رئيس سازمان امداد و نجات هلال احمر شهرستان لردگان:
 سازمان امداد و نجات هلال احمر شهرستان، از آماده باش تيم هاي واکنش سريع  شهرستان به دليل احتمال وقوع سيل و آبگرفتگي در نقاط مختلف  شهرستان خبر داد .
 

 طاهري افزود: هم اکنون پنج پايگاه امداد و نجات در بخش فلارد، منج، لردگان، کارون چهار و خانميرزا  و تمام تيم هاي واکنش سريع هلال احمر شهرستان در آماده باش هستند و همه ي تجهيزات از قبيل خودروي امداد و نجات، چادر اسکان، پتو، بسته هاي غذايي، موکت، دارو و ...  جهت خطرات احتمالي سيل در شهرستان پيش بيني شده است .
 
 
 مدارس شهرستان لردگان در شرايط احتمال وقوع سيل و بارش‌هاي شديد آماده اسکان مهمانان نوروزي و مردم هستند
 
اسدالله بابامير رييس آموزش و پرورش شهرستان لردگان با اعلام اين خبر گفت: نواحي سه گانه آموزش و‌پرورش شهرستان لردگان، خانميرزا و فلارد جهت اسکان فوري و ضروري مسافران نوروزي در حال آماده باش هستند و  تمامي تمهيدات لازم براي شرايط احتمال وقوع سيل و بارش‌هاي شديد در نظر گرفته شده است.
 
وي افزود: با توجه به اطلاعيه هواشناسي ،مبني بر احتمال وقوع بارندگي شديد و سيل در استان و شهرستان لردگان به اطلاع عموم مردم مي رساند مديريت آموزش و پرورش شهرستان لردگان با تمامي امکانات از جمله مدارس، سالن هاي ورزش و ... آماد خدمات رساني از مهيمان نوروزي و .... مي باشد.

 
انتهاي پيام/ 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۳:۳۲

30 Dec 2019