۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۴۱۶۴۱
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

وقوع رگبارهای سیل‌آسا و رعد و برق، بارش شدید تگرگ و وزش باد شدید طی امروز و فردا در استان.

طی امروز و فردا رگبارهای سیل‌آسا و رعد و برق، بارش شدید تگرگ، وزش باد شدید و موقتی (بیش از 100 کیلومتر بر ساعت) در تمامی مناطق به‌ویژه کوهرنگ، اردل، لردگان، فارسان و کیار پیش‌بینی می‌شود.
وقوع رگبارهای سیل‌آسا و رعد و برق، بارش شدید تگرگ و وزش باد شدید طی امروز و فردا در استان.
شاهرخ پارسا مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: طی امروز و فردا رگبارهای سیل‌آسا و رعد و برق، بارش شدید تگرگ، وزش باد شدید و موقتی (بیش از 100 کیلومتر بر ساعت) در تمامی مناطق به‌ویژه کوهرنگ، اردل، لردگان، فارسان و کیار پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: باتوجه به بارش برف، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید افقی، اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر انتظار می‌رود.

پارسا گفت: همچنین با توجه به بارش باران و ذوب برف‌های موجود، آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها ، طغیان رودخانه‌ها، رانش زمین و ریزش کوه پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با توجه به افزایش دما، احتمال سقوط بهمن در مناطق کوهستانی دور از انتظار نیست، لذا توصیه می‌شود رانندگان محترمی که قصد تردد از محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان را دارند، تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: گردشگران و مسافران نوروزی، در مکان‌های امن و به دور از رودخانه‌ها و مناطق مستعد سیلاب مستقر شوند،  شیلات‌داران، جهت تنظیم آب استخرهای پرورش ماهی تمهیدات لازم را بکار گیرند و عشایر و دامداران محترم از استقرار در ارتفاعات به سبب احتمال رخداد صاعقه خودداری نمایند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۴:۳۰

26 Dec 2019