۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۴۱۶۲۰
در خطبه های این هفته نماز جمعه مطرح شد/

رونق تولید راهگشا مسائل اقتصادی/مسئولان به شعار سال جامع عمل بپوشانند

ائمه جمعه این هفته چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اجرایی کردن شعار سال گفتند: لازم است به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید و اقتصادی نام گرفته جامه عمل پوشاند و تمامی افراد و مسئولان به این شعار توجه کنند.
رونق تولید راهگشا مسائل اقتصادی/مسئولان به شعار سال جامع عمل بپوشانند
به گزارش جهانبین نیوز؛ ائمه جمعه این هفته چهارمحال و بختیاری به عملی کردن شعار سال که همان رونق تولید است تاکید فراوان داشتند و از مسئولان خواستند تا به اجرایی کردن این شعار همه تلاش خود را به کار گیرند.

مسئولان به شعار سال جامعه عمل بپوشانند/قطعی آب در چند روز گذشته نتیجه سوء مدیریت است

حجت السلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری  در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک سال جدید، اظهار کرد: بهار آیتی از آیات خداست، این ماه را قرار داد تا عالم زنده شود وانسان به معاد و قدرت خدا پی ببرد.

وی با اشاره به توریست‌پذیر بودن استان، گفت: مسئولان مراقبت کنند و در مکان‌های گردشگری و برخی سوییت‌هایی که اجاره داده می‌شود جلوی معصیت را بگیرند،

وی با اشاره به ظرفیت توریستی و گردشگری، استان، افزود: حساسیت  مسئولان در مکان‌های گردشگری و به خصوص  سوییت‌هایی که اجاره داده می‌شود به منظور جلوگیری از معصیت الزامی است چراکه همواره استانی سالم نیازمند توجه  مسئولان و مردم است.

امام جمعه شهرکرد یادآور  شد: نیروهای امدادی، انتظامی، درمانی، خدماتی در این ایام، ملزم به ایجاد فضا امن برای مردم هستند.

وی با اشاره به وفات حضرت زینب (س)، بیان کرد:  پیام کربلا به دست این بانوی بزرگ، شجاع، دلیر و قهرمان  به همه جا رسید.

حجت‌الاسلام نکونام تاکید کرد: تبلیغ و انتقال  پیام شهدا به یکدیگر امری ضروری و پسندیده است و انجام این امر موجب عدم کمرنگ شدن این پیام توسط دشمن است.

وی در ادامه در خصوص ایام پایانی اعتکاف، تصریح کرد: بیشترین افراد شرکت کننده در اعتکاف، جوانان و نوجوانان هستند و قطعا خداوند به دعای معتکفین برکات خود را نازل می‌کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری روز گذشته در جمع زائران امام رضا (ع)، بیان کرد: سخنان راهگشای رهبر ناشی از باوری است که به مردم دارند.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: دشمن در تلاش است جلوی اراده ایرانی‌ها را بگیرد و آن‌ها را سرخورده و نا امید کند تا اراده حرکت نداشته باشند.

حجت‌الاسلام نکونام در ادامه در خصوص مسئله آب‌، خاطرنشان کرد: طبق محاسبات در آینده جنگ بشریت بر سر آب است، بنابراین آنچه لازم است تدابیر صحیح و اجماع مصارف است.

وی با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته شهرکرد و چندین شهر استان با مشکل آب مواجه شدند، تصریح کرد: این امر نتیجه سوءمدیریت افراد است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به لزوم تدبیر در مصرف و برنامه‌ریزی درست در استان و کشور برای آب، تاکید کرد: آب باید به درستی مدیریت شود تا به گونه‌ای جلوی ضایعات  گرفته شود.
 
دستاورد 40 ساله ملت سرافراز ایران دشمنان را نا امید کرد/ رونق تولید راهگشای مسائل اقتصادی است

امام جمعه شهر اردل گفت:در 40 سال گذشته هرگز دشمن اجازه دخالت در امور کشوری را به خود نداده است و این نشان از اقتدار و صلابت امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان در اجرا و اداره امور کشور است.
 
حجت الاسلام  مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اسن هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت: تقوا هم زاد وتوشه است وهم پناهگاه زادي که انسان رابه منزل ومقصود مي رساند و پناهگاهي که اورا از خطرات نجات مي دهد،دراين دنيا هم درپناه تقوي انسان از خطرات نفس وشيطان در دنيا در امان قرار مي گيرد.

بهرامي ضمن تسليت به مناسبت سالروز وفات حضرت زينب (س) افزود: آن حضرت در سخت ترين شرايط حکيمانه ترين اقدام را انجام داد.

وي اظهار کرد:مديريت ديني و سياسي اين بانوي بزرگوار در اوج مصيبت براي دفاع و نشر دين مبين اسلام مي تواند هادي و رهگشاي همگان باشد.

بهرامي  ادامه دارد: زندگي سراسر با برکت حضرت زينب ‌(س) برگرفته از آيات نوراني قرآن کريم بود و صبر و شکيبايي اين بانوي بزرگ اسلام بايد براي همه زنان و مردان مسلمان، الگو باشد.
 
دستاورد 40 ساله ملت سرافراز ايران دشمنان را نا اميد کرد/ رونق توليد راهگشاي مسائل اقتصادي است
 
خطيب جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل با اشاره به نامگذاري سال جديد با عنوان رونق توليد از سوي مقام معظم رهبري گفت : تحقق شعار سال با همکاري تمامي دستگاههاي اجرايي و موسسات عمومي غير دولتي ميسر مي شود.
 
حجت الاسلام بهرامي اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامي در اين پيام دو نکته اساسي را مطرح کردند ناکامي دشمنان دربرابر اراده ي ملت بزرگ ايران که ناشي از بصيرت وصبروموقعيت شناسي مردم است و اينکه مشکل اساسي کشور راهمچنان مسئله اقتصاد ومعيشت دانستند.

بهرامي افزود:وقتي يک ملت درمسيرحق ثابت قدم شد خداي متعال به اوصبروتوان وبصيرت مي دهد که زمينه ي پيروزي هاي مهم ترخواهدشد.

وي بيان کرد:امروز ملت بزرگ ايران بامدد وتربيت الهي آماده ي دست يابي به پيروزيهاي بزرگتر است ،امروز دشمنان مادربرابر اين ملت عزيز منفعلانه عمل مي کنند تودهني مي خورند دوباره بلند مي شوند وطراحي مي کنند اين يعني ناتواني وناکامي دربرابرملت.

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه نامگذاري سال 98 به عنوان سال «رونق توليد» نشان از دغدغه رهبر معظم انقلاب نسبت به بخش صنعت و توليد در کشور است، مسئولان و مديران دستگاه هاي اجرايي با اراده و تلاش مضاعف براي تحقق منويات ايشان تلاش کنند.
 
وي با بيان اينکه شعار رونق توليد راهگشاي مسائل اقتصادي است خاطرنشان کرد: توسعه و آباداني در کشور با افزايش اتحاد محقق مي شود و با وجود کارشکني هاي استکبار جهاني همچنان ملت ايران مقتدر است.

حجت الاسلام بهرامي با بيان اينکه دستاورد 40 ساله ملت سرافراز ايران دشمنان را نا اميد کرد افزود:در 40 سال گذشته هرگز دشمن اجازه دخالت در امور کشوري را به خود نداده است و اين نشان از اقتدار و صلابت امام خميني(ره)، رهبر معظم انقلاب و ساير مسئولان در اجرا و اداره امور کشور است.
 
امام جمعه شهر اردل بيان کرد: ملت ايران در سال 97 به واسطه تحريم هاي استکبار جهاني با مشکلات اقتصادي مواجه شدند اما با درايت رهبر معظم انقلاب و وحدت مردم و مسئولان اين توطئه ها خنثي شد.


رونق توليد ايستادگي و رسيدن به خودکفايي و بي نيازي در برابر بيگانگان است

امام جمعه لردگان: نامگذاري سال ۹۸ به نام «رونق توليد» توسط مقام معظم رهبري را با اهدافي از قبيل ايستادگي و رسيدن به خودکفايي و بي نيازي در برابر بيگانگان دانستند.
 
 خطبه هاي نماز جمعه اين هفته به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي تاج زاده امام جمعه شهرستان لردگان برگزار شد.

 وي در خطبه اول، خود و نمازگزاران را به تقواي الهي دعوت کرد و نشانه هاي تقوا را در مرتبه اول پرهيز از گناه و انس با قرآن و عمل به قرآن و پرهيز از اسراف در مراتب بعدي دانستند.

 ايشان در ادامه جايگاه نوروز را از ديدگاه روايات و فرموده امام صادق عليه السلام بيان کردند و عنوان دانستند: بنابر فرموده امام صادق عليه السلام نوروز روزي است که کشتي نوح فرود آمد و ياران را نجات داد و نوروز روزي است که در آن حضرت ابراهيم عليه السلام بتها را از خانه خدا بيرون ريخت، و نوروز روزي است که فرج آقا امام زمان عجل الله در آن واقع شده است.
 
وي افزود: نوروز روز شادماني و روز عبادت به درگاه خداوند متعال است پس بايد از خرافه پرستي و بدعت هاي غير ديني و شرعي پرهيز کنيم.

 وي گفت: نوروز روزي است که گناه و نافرماني نبايد در آن باشد تا عيد واقعي براي ما قلمداد شود در نوروز و عيد مي بايست آشتي با خدا و آشتي با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهيم.
تاج زاد، همزماني عيد نوروز با ماه مبارک رجب را به فال نيک گرفته اند و مردم را به نهايت استفاده از ايام سفارش کردند.
 
در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته امام جمعه لردگان با اشاره به حديثي از امام علي عليه السلام گفت: بنابر فرموده امام علي عليه السلام ترک گناه و پرهيز از محرمات را تقواي واقعي دانستند.
 
وي، نامگذاري سال ۹۸ به نام رونق توليد توسط مقام معظم رهبري و فلسفه اين نامگذاري ها مطلبي را عنوان دانستند و ايشان فلسفه اين نامگذاري را توسط مقام معظم رهبري با اهدافي از قبيل ايستادگي و رسيدن به خودکفايي و بي نيازي در برابر بيگانگان دانستند و استقلال و اشتغال و شکوفايي اقتصاد و بالا رفتن ارزش پول ملي را در سايه رونق توليد و عمل به آن دانستند.
 
خطيب جمعه لردگان در ادامه افزود: دولت، مجلس و مردم را به برطرف نمودن واقعي موانع توليد توصعه نمودند و خواستار رفع مشکلات معيشتي مردم شدند.

 ايشان همچنين به واقعه فيضيه و قتل عام توسط رژيم سفاک شاهنشاهي اشاره کردند.

 وي همچنين سالروز رحلت حضرت زينب سلام الله عليها را محضر نمازگزاران تسليت عرض نموده و مردم را به بهره مندي در ايام ماه مبارک رجب دعوت کردند و در پايان سالروز عمليات فتح المبين را گرامي دانستند و بر روان پاک رزمندگان اسلام درود فرستادند.
 
انتهاي پيام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۶:۴۰

29 Dec 2019