۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۴۱۶۱۹
امام جمعه شهرکرد/

مسئولان به شعار سال جامعه عمل بپوشانند/قطعی آب در چند روز گذشته نتیجه سوء مدیریت است

امام جمعه شهرکرد گفت: لازم است به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید و اقتصادی نام گرفته جامه عمل پوشاند و تمامی افراد و مسئولان به این شعار توجه کنند.
مسئولان به شعار سال جامعه عمل بپوشانند/قطعی آب در چند روز گذشته نتیجه سوء مدیریت است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت السلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری  در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک سال جدید، اظهار کرد: بهار آیتی از آیات خداست، این ماه را قرار داد تا عالم زنده شود وانسان به معاد و قدرت خدا پی ببرد.

وی با اشاره به توریست‌پذیر بودن استان، گفت: مسئولان مراقبت کنند و در مکان‌های گردشگری و برخی سوییت‌هایی که اجاره داده می‌شود جلوی معصیت را بگیرند،
وی با اشاره به ظرفیت توریستی و گردشگری، استان، افزود: حساسیت  مسئولان در مکان‌های گردشگری و به خصوص  سوییت‌هایی که اجاره داده می‌شود به منظور جلوگیری از معصیت الزامی است چراکه همواره استانی سالم نیازمند توجه  مسئولان و مردم است.
امام جمعه شهرکرد یادآور  شد: نیروهای امدادی، انتظامی، درمانی، خدماتی در این ایام، ملزم به ایجاد فضا امن برای مردم هستند.
وی با اشاره به وفات حضرت زینب (س)، بیان کرد:  پیام کربلا به دست این بانوی بزرگ، شجاع، دلیر و قهرمان  به همه جا رسید.

حجت‌الاسلام نکونام تاکید کرد: تبلیغ و انتقال  پیام شهدا به یکدیگر امری ضروری و پسندیده است و انجام این امر موجب عدم کمرنگ شدن این پیام توسط دشمن است.

وی در ادامه در خصوص ایام پایانی اعتکاف، تصریح کرد: بیشترین افراد شرکت کننده در اعتکاف، جوانان و نوجوانان هستند و قطعا خداوند به دعای معتکفین برکات خود را نازل می‌کند.

حجت السلام نکونام  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری روز گذشته در جمع زائران امام رضا (ع)، بیان کرد: سخنان راهگشای رهبر ناشی از باوری است که به مردم دارند.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: دشمن در تلاش است جلوی اراده ایرانی‌ها را بگیرد و آن‌ها را سرخورده و نا امید کند تا اراده حرکت نداشته باشند.

حجت‌الاسلام نکونام در ادامه در خصوص مسئله آب‌، خاطرنشان کرد: طبق محاسبات در آینده جنگ بشریت بر سر آب است، بنابراین آنچه لازم است تدابیر صحیح و اجماع مصارف است.

وی با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته شهرکرد و چندین شهر استان با مشکل آب مواجه شدند، تصریح کرد: این امر نتیجه سوءمدیریت افراد است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به لزوم تدبیر در مصرف و برنامه‌ریزی درست در استان و کشور برای آب، تاکید کرد: آب باید به درستی مدیریت شود تا به گونه‌ای جلوی ضایعات  گرفته شود.

انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۹:۳۴

7 Jan 2020