۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۴۱۶۰۸
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری هم‌زمان با ایام عید نوروز از امروز 28 اسفند ماه در 23 بقاع متبرکه استان آغاز شده است و تا 15 فروردین ادامه دارد.
آغاز طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری
حجت‌الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری هم‌زمان با ایام عید نوروز از امروز 28 اسفند ماه در 23 بقاع متبرکه استان آغاز شده است و تا 15 فروردین ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بارگاه ملکوتی این بقاع متبرکه همزمان با لحظه تحویل سال با اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع، پذیرای زائرین خواهند بود افزود: برپایی خیمه‌های معرفت از مهمترین برنامه‌های طرح آرامش بهاری است که در امامزادگان حلمیه و حکیمه خاتون، عزیزاله شهر کیان، سید بهالدین محمد شیخ شبان، باباپیراحمد، علی اکبر نافچ، محمدبن علی منجرمویی، سید محمد بارده و سیدمحمد غرب شهرکرد راه اندازی شده است.

وی همچنین از فعالیت مبلغان در راستای نشر معارف اسلامی، باورهای دینی و آموزش سبک زندگی اسلامی و تبلیغ فرهنگ وقف خبر داد و بیان داشت: 25 مبلغ از قم و تعدادی از مبلغان استانی در امامزادگان استان مستقر هستند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۸:۲۵

30 Dec 2019