۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۴۱۶۰۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

استفاده از ماشین‌های دولتی در ساعات غیراداری ممنوع است/پلیس خودروهای بدون برگ ماموریت را توقیف کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل هیچ کس حق استفاده از خودروهای دولتی را ندارد.
استفاده از ماشین‌های دولتی در ساعات غیراداری ممنوع است/پلیس خودروهای بدون برگ ماموریت را توقیف کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در آخرین کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی چهارمحال و بختیاری و ستاد کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان اظهار کرد: دانشگاه شهرکرد به‌عنوان دبیرخانه طرح شبکه ملی جامعه و دانشگاه در استان باید بومی‌سازی این طرح را در دستورکار قرار دهد.

وی افزود: طرح شبکه ملی جامعه و دانشگاه همان، اتاق‌های فکر سابق است که در راستای تقویت ارتباط برای ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های توسعه‌ای فعالیت می‌کند.

مردانی تصریح کرد: برای تحقق این مهم باید از توان بالا و تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد بهره‌گیری کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در طرح شبکه ملی جامعه و دانشگاه سه اولویت مهم شامل "آب، محیط زیست و کشاورزی"، "صنعت و اقتصاد" و "کارگروه مسائل فرهنگی و اجتماعی" مورد توجه قرار گرفته است.

مردانی ادامه داد: برای کیفی‌سازی در اجرای برنامه‌های مرتبط با طرح شبکه ملی جامعه و دانشگاه تقاضاها باید برنامه‌محور باشد.

وی گفت: در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل هیچ کس حق استفاده از خودروهای دولتی را ندارد.

مردانی تاکید کرد: در صورت مشاهده خودروهای دولتی بدون برگ ماموریت به‌ویژه در مراکز تفریحی و تفرجگاه‌های چهارمحال و بختیاری پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به توقیف و هدایت خودروی یاد شده به پارکینگ اقدام کند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۸:۲۱

30 Dec 2019