۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۴۱۶۰۱
سرپرست پليس راه چهارمحال و بختیاری:

واژگونی اتوبوس در محور لردگان به بروجن 10 مصدوم برجای گذاشت

سرپرست پليس راه چهارمحال و بختیاری گفت: حادثه واژگوني اتوبوس در محور بروجن به لردگان 10 مصدوم بر جاي گذاشت که هفت نفر از مصدومین به صورت سرپایی درمان و دو نفر خانم و یک آقا به کمک نیروهای امدادی جهت مداوا به مراكز درماني شهر بروجن منتقل شدند.
واژگونی اتوبوس در محور لردگان به بروجن 10 مصدوم برجای گذاشت
سرهنگ  غلامعلي نوربخش سرپرست پليس راه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در ساعت 05:45 بامداد امروز در پی اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني‌بر وقوع حادثه رانندگي در محور بروجن به لردگان محدوده روستاي "گدار كبك"، بلافاصله ماموران پليس راه به همراه نیروهای امدادی جهت بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود: با حضور پليس در محل و انجام بررسي‌هاي لازم مشخص شد بر اثر واژگوني يك دستگاه اتوبوس 10 نفر مصدوم شدند که هفت نفر مصدومین به صورت سرپایی درمان و دو نفر خانم و یک آقا به کمک نیروهای امدادی جهت مداوا به مراكز درماني شهر بروجن منتقل شدند.

نوربخش با بیان اینکه این اتوبوس از قشم به سمت اصفهان در حال حرکت بود گفت: كارشناس پليس راه علت اين حادثه را عدم توانایی راننده اتوبوس در كنترل وسيله نقليه در جاده لغزنده به علت تخطي از سرعت مطمئنه اعلام كرده است.

سرپرست پليس راه استان در پايان از رانندگان وسايل نقليه خواست: با توجه به بارندگي‌هاي اخير و لغزندگي محوركوهستاني ضمن رعايت مقررات راهنمایي رانندگي از شتاب و عجله اجتناب كرده و با سرعت مطمئنه حركت كنند.

انتهای پیام/1026ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۲:۳۱

26 Dec 2019