۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۱۵۸۸
هم زمان با هفته پیانی آخر سال/

اجرای نمایش آتش بس در شهرکرد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اجرای نمایش میدانی "آتیش بس" در هفته پایانی آخر سال خبر داد.
اجرای نمایش آتش بس در شهرکرد
شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد : نمایش "آتیش بس" به نویسندگی و کارگردانی رضا ولی پور دهکردی و با بازی آرمان براتی و رضا حسین زاده  در شهرکرد اجرا می شود.
 
وی ادامه داد: این نمایش با نگاهی طنز به موضوعات و آسیب های چهارشنبه آخر سال، اشاره دارد و تلاش دارد در فضایی کمدی رفتارهای پر خطر آخر سال را گوشزد کند.
 
وی گفت: این نمایش با حمایت مالی  و سفارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد و توسط واحد نمایش حوزه هنری تولید شده و قرار است از ٢٢ تا ٢٨ اسفند ماه ١٣٩٧ در چندین نقطه شهر شهرکرد اجرا شود.
 
فرجی ادامه داد: اجرای نخست این نمایش در تاریخ ٢٢ اسفند، ساعت ٥ عصر در بوستان نماز است و اجرای های دیگر آن در سطح شهر شهرکرد در روزهای ٢٣ اسفند ساعت ١٧ پایانه مسافر بری شهرکرد، ٢٤ اسفند ساعت ١٧ ایستگاه اتوبوس فرخ شهر میدان انقلاب، ٢٥ اسفند ساعت ١٧ مجتمع امام صادق "علیه السلام"، ٢٦ اسفند ساعت ١٥:٣٠ مجتمع امام صادق "علیه السلام" و ساعت ١٧ ایستگاه اتوبوس فرخ شهر میدان انقلاب، ٢٧ اسفند ساعت ١٥:٣٠ امام زادگان دوخاتون و ساعت ١٧ پایانه مسافر بری شهرکرد، ٢٨ اسفند ساعت ١٥:٣٠ مجتمع امام صادق(ع) و ساعت ١٧ امام زادگان دوخاتون خواهد بود.

شایان ذکر است سالانه، در چهارشنبه های آخر سال، حوادث ناگواری به واسطه اجرای غلط رسم آتش بازی انجام می گیرد.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۵:۲۵

28 Dec 2019