کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی :

فرهنگ شهادت و ایثار است که هراس را در دل دشمن انداخته

23 اسفند 1397 ساعت 11:26

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ما با جا انداختن فرهنگ ایثار و شهادت طلبی توانسته است هراس را در دل دشمن انداخته بیندازد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ خدیجه ربیعی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی امروز  در سومین یادواره یکصد و چهل و سه شهید فرماندهی نیرو انتظامی و شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: نیرو انتظامی در راستای حفظ امنیت و دفاع از کشور نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به اینکه هیچ فردی را نمی توان پیدا کرد که از نتایج نیرو انتظامی بهره مند نشده باشد بیان داشت: در تامین امنیت کشور ماموران نیرو انتظامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی عنوان کرد: در سال ۹۷ مبارزه با قاچاق کالا ، دفاع از مرزها، جان فشانی ها و شهادت طلبی ها را شاهد بودیم.

ربیعی اذعان داشت: برادران نیرو انتظامی ، بسیج ، شورای تامین و .... همه دست در دست هم داده اند تا کشور امنی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه  این استان در ولایت مداری و شهید پروری حرف اول را میزند بیان داشت: ما استانی داریم که در زمان سرنگونی شاه و رژیم پهلوی اولین کسانی بوده اند که پیام امام را لبیک گفتند.

ربیعی با تاکید بر اینکه تلاش دشمن در بحث تامین امنیت چهارمحال و بختیاری ستودنی است از سردار اشتری خواست: این استان از قدمت بالایی برخوردار است و قول دهید که در اجرای  پروژه های عمرانی ما را حمایت کنید .

انتهای پیام /۱۰۲۰ ج


کد مطلب: 41570

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41570/فرهنگ-شهادت-ایثار-هراس-دل-دشمن-انداخته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir