۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۴۱۵۵۳
رئيس اداره ثبت‌احوال شهرستان فارسان:

آخرين‌مهلت تعويض کارت ملي هوشمند پايان اسفندماه 97 مي‌باشد

رئيس اداره ثبت‌احوال شهرستان فارسان گفت: مردم در خصوص کارت هوشمند ملي تا پايان امسال اقدام کنند و اين کار مهم را به سال آينده موکول نکنند، چون سال آينده با محدوديت‌هايي مواجه خواهند شد.
آخرين‌مهلت تعويض کارت ملي هوشمند پايان اسفندماه 97 مي‌باشد
نورعلي خدادادي در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: والديني که صاحب نوزاد مي‌شوند دو مطلب مهم را مدنظر داشته باشند تا نوزاد و فرزند در آينده دچار مشکل يا مشکلات اجتماعي نشود و از والدين پاسخي را طلب ننمايند.

خدادادي‌ در ادامه افزود: مطلب اول اينکه بعد از تولد نوزاد والدين نسبت به دريافت شناسنامه طفل اقدام کنند تا طفل آن‌ها به‌موقع بتواند از حقوق اجتماعي بهره‌مند شود و مطلب دوم در انتخاب اسامي طفل دقت لازم را داشته باشند چون بعد از تنظيم و صدور شناسنامه تغييري در شناسنامه صورت داده نخواهد شد و اسامي تغيير نخواهند کرد.

وي خاطرنشان کرد: خانواده‌ها و افرادي که عزيزي را ازدست‌داده‌اند از آن‌ها نيز خواهشمنديم که تا 10 روز بعد از تاريخ فوت حتماً جهت ابطال شناسنامه اقدام نمايند.

رئيس اداره ثبت‌احوال شهرستان فارسان تصريح کرد: عزيزاني که شناسنامه آن‌ها نياز به تعويض دارد به اداره ثبت‌احوال شهرستان و يا دفاتر پيشخوان منتخب مراجعه و کار خود را انجام دهند تا با مشکلي مواجه نشوند.

خدادادی اظهار داشت: در خصوص کارت‌هاي ملي و شناسايي تا پايان امسال اقدام کنند و اين کار مهم را به سال آينده موکول نکنند. چون سال آينده با محدوديت‌هايي مواجه خواهند شد.

وي گفت: در خصوص ظرفيت نوبت‌گيري کارت هوشمند ملي در شهرستان و با توجه به اتمام اعتبار کارت‌هاي ملي  هم‌اکنون در چندين دفتر پيشخوان در حال ثبت‌نام کارت هوشمند ملي در سطح شهرستان مي‌باشيم و از شهرستاني‌هاي عزيز درخواست نموده با مراجعه به سايت www.ncr.ir و يا از طريق مراجعه به يکي از دفاتر پيشخوان نسبت به اخذ کارت هوشمند ملي اقدام نمايند

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۹:۲۶

17 Jan 2020