۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۴۱۵۴۶
رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل:

طرح امداد و نجات نوروزي هلال‎‏ ‌احمر اردل هفته اینده آغاز می‌شود

رئيس جمعيت هلال‎‌احمر شهرستان اردل از آغاز طرح امداد و نجات نوروزي از 25 اسفند امسال تا 17 فروردين 98 به مدت 22 روز خبر داد.
طرح امداد و نجات نوروزي هلال‎‏ ‌احمر اردل هفته اینده آغاز می‌شود
شيروان خسروي  رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت: همه‌ساله ما از چند روز قبل از تعطيلات نوروز و در ايام نوروز با استقرار اکيپ‌هاي نورزي هلال احمر به منظور راهنمايي مسافران و تحويل نقشه راه‌ها، توسط جواناني که از قبل دوره‌هاي لازم را طي کرده‌اند سعي مي‌کنيم براي مسافران جاده‌ها را امن کنيم.

ظفري اظهار کرد: هلال احمرشهرستان اردل با سه پايگاه امداد و نجات اقدام به ارائه خدمات در ايام نوروز مي‌کنند که از تاريخ 25 اسفندماه تا 17 فروردين 98 سه اکيپ امداد و نجات به صورت شبانه‌روزي فعال مي‌باشند.

وي با بيان اينکه پايگاه‌هاي جاده‌اي در طول سال هميشه فعال مي‌باشند افزود: اکيپ‌هاي امدادي در سه مسير سه‌راهي اردل کاج، شهر دشتک و شهر سرخون آماده خدمت‌رساني به مسافرين نوروزي مي‌باشند.

رئيس هلال احمر شهرستان اردل خاطرنشان کرد: امدادگران و اعضاي جوانان در اين طرح  با عشق و علاقه شخصي و با گرفتن دستورات ديني و پايبند بودن به دستورات الهي خود را وقف مردم مي‌کنند.

انتهاي پيام1026ج /570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۳:۲۲

8 Feb 2020