۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۴۱۴۹۶

شهرداران چهارمحال و بختیاری برای اجرای طرح استقبال از بهار آماده می‌شوند

نخستین جلسه هماهنگی برای اجرای طرح استقبال از بهار با حضور شهرداران شهرهای چهارمحال و بختیاری در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان برگزار شد.
شهرداران چهارمحال و بختیاری برای اجرای طرح استقبال از بهار آماده می‌شوند
شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: هدف از اجرای طرح "استقبال از بهار" زیباسازی محیط زیست، شادابی و نشاط مردم و مسافران است.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد با همکاری شهرداران استان این طرح به نحو احسن اجرا شود.


احمدی با بیان اینکه حراست از محیط زیست وظیفه همگانی است، خواستار مشارکت دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد و اصحاب رسانه در فرهنگ سازی برای حفظ هر چه بهتر محیط زیست شد.


وی با اشاره به ریختن نخاله‌های ساختمانی در ورودی برخی شهرها خواستار ممانعت و برخورد دستگاه های متولی با این افراد خاطی شد.

 این مقام مسئول یادآور شد: چهارمحال و بختیاری از استان های گردشگر پذیر کشور است و تفرجگاهها و مناطق جنگلی این استان در فصول بهار و تابستان پذیرای خیل گردشگران و مسافران می شود.


احمدی در پایان اجرای این طرح را در راستای حفظ محیط زیست، رعایت حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ محیط زیستی موثر عنوان کرد و بیان داشت: با اجرای این طرح اماکن گردشگری، تفریحی و سیاحتی استان از وجود هرنوع زباله و آلودگی پاکسازی می‌شود.

گفتنی است: این نشست با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل حفاظت محیط زیست و شهرداران برگزار شد.

انتهای پیام/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۶:۱۶

30 Dec 2019