:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - طرح تفصيلي شهر لردگان تا افق 1405 به تصويب رسيد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لردگان/

طرح تفصيلي شهر لردگان تا افق 1405 به تصويب رسيد

13 اسفند 1397 ساعت 8:52

در نشست کميسيون ماده پنج قانون شوراي عالي شهرسازي و معماري چهارمحال و بختياري، طرح تفصيلي شهر لردگان با 741 هکتار و 40 هزار نفر جمعيت تا افق سال 1405 به تصويب رسيد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ در نشست کميسيون ماده پنج قانون شوراي عالي شهرسازي و معماري چهارمحال و بختياري به رياست استاندار، طرح تفصيلي شهر لردگان با 741 هکتار و 40 هزار نفر جمعيت تا افق سال 1405 به تصويب رسيد.
 
استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست گفت: رعايت قوانين راه و شهرسازي، توجه به ضوابط و پرهيز از تغيير کاربري ها همواره مورد توجه مسئولان باشد.

عباسي افزود: تخلف در ساخت و سازهاي شهري استان که در دوره هاي گذشته با هر عنوان انجام شده، بايد بررسي و افراد خاطي معرفي شوند.

وي گفت: مسئولاني که در اين زمينه کوتاهي کردند و مجوز ساخت و ساز غيرمجاز در مسيل لردگان را صادر کردند، بايد در برابر قانون پاسخگو باشند.

عباسي يکي از دلايل بروز حوادث طبيعي در لردگان را گستردگي محدوده جغرافيايي بيان کرد و گفت: سيلاب اخير در اين شهرستان، خسارت هاي بالايي به بخش کشاورزي و حوزه راه ها وارد کرد.

طرح تفصيلي، طرحي است که براساس معيار‌ها و ضوابط کلي طرح جامع شهري و نحوه استفاده از زمين ها در محلات مختلف شهر با تعيين موقعيت و مساحت زمين براي هر يک از آن ها، شبکه عبور و مرور، ميزان تراکم جمعيت و ساختمان، اولويت‌هاي بهسازي، نوسازي، توسعه و حل مشکلات شهري و باتوجه به مدارک ثبتي مالکيت تهيه، و پس از تصويب اجرا مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 


کد مطلب: 41491

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41491/طرح-تفصيلي-شهر-لردگان-افق-1405-تصويب-رسيد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir