۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۴۱۴۸۴
رئیس فدارسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران:

چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات کشوری بوکس می‌شود

رئیس فدارسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران گفت: در سال آتی با همکاری فدراسیون، میزبانی یکی از رده‌های سنی مسابقات کشوری بوکس به این استان داده خواهد شد.
چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات کشوری بوکس می‌شود
به گزارش جهانبین‌نیوز؛ حسین ثوری در مجمع سالیانه هیات بوکس چهارمحال وبختیاری اظهار کرد: این استان به لحاظ شرایط آب و هوایی، فیزیک و صلابت بدنی افراد، پتانسیل و ظرفیت بازگشت به دوران طلایی خود را دارد.

وی افزود با اشاره به ایجاد انگیزه بوکس در استان،ادامه داد: در سال 98 با همیاری فدراسیون میزبانی مسابقات کشوری یکی از رده های سنی به این استان داده خواهد شد.

رئیس فدراسیون از فعال بودن بوکس کشور افزود: بوکس چهارمحال وبختیاری ظرفیت تبدیل شدن به یکی از منابع تامین کننده نیروی انسانی تیم ملی را دارد.

ثوری یادآور شد: در سال 97 سه عدد رینگ بوکس به استان ها تعلق گرفت که یکی از آن‌ها متعلق به استان چهارمحال و بختیاری بود.

رئیس فدراسیون از فعالیت بوکس کشور در بخش های کارگری، دانشجویی، ارتش و نیروهای مسلح خبر داد و گفت: درآینده‌ای نه چندان دور، بوکس دانش آموزی دختران نیز فعال خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با 50 هیات ورزشی بیان کرد: طبق این تفاهم‌نامه که در راستای توزیع متوازن اعتبارات و ارزیابی عمکرد، در آغاز سال 97 منعقد شد، هیات هایی که به مفاد تفاهم‌نامه عمل کرده باشند به همان میزان برای سال 98 اعتبار دریافت خواهند کرد.

کریمی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت و اعتبارات دولتی به منظور اداره‌ی یک هیات ورزشی کافی نبوده و لازم است که جذب خیرین ورزشی و اسپانسر  در دستور کار روسا قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی آموزش یکی از مهم‌ترین ارکان است، تصریح کرد: انتظار می رود این هیات  با برنامه محوری و نگاه بلند مدت جز سه استان کشور در ورزش بوکس شود.

در پایان کیقباد قنبری رئیس هیات بوکس چهارمحال و بختیاری، به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه بوکس فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۵:۵۶

30 Dec 2019