کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس فدارسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران:

چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات کشوری بوکس می‌شود

12 اسفند 1397 ساعت 12:03

رئیس فدارسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران گفت: در سال آتی با همکاری فدراسیون، میزبانی یکی از رده‌های سنی مسابقات کشوری بوکس به این استان داده خواهد شد.


به گزارش جهانبین‌نیوز؛ حسین ثوری در مجمع سالیانه هیات بوکس چهارمحال وبختیاری اظهار کرد: این استان به لحاظ شرایط آب و هوایی، فیزیک و صلابت بدنی افراد، پتانسیل و ظرفیت بازگشت به دوران طلایی خود را دارد.

وی افزود با اشاره به ایجاد انگیزه بوکس در استان،ادامه داد: در سال 98 با همیاری فدراسیون میزبانی مسابقات کشوری یکی از رده های سنی به این استان داده خواهد شد.

رئیس فدراسیون از فعال بودن بوکس کشور افزود: بوکس چهارمحال وبختیاری ظرفیت تبدیل شدن به یکی از منابع تامین کننده نیروی انسانی تیم ملی را دارد.

ثوری یادآور شد: در سال 97 سه عدد رینگ بوکس به استان ها تعلق گرفت که یکی از آن‌ها متعلق به استان چهارمحال و بختیاری بود.

رئیس فدراسیون از فعالیت بوکس کشور در بخش های کارگری، دانشجویی، ارتش و نیروهای مسلح خبر داد و گفت: درآینده‌ای نه چندان دور، بوکس دانش آموزی دختران نیز فعال خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با 50 هیات ورزشی بیان کرد: طبق این تفاهم‌نامه که در راستای توزیع متوازن اعتبارات و ارزیابی عمکرد، در آغاز سال 97 منعقد شد، هیات هایی که به مفاد تفاهم‌نامه عمل کرده باشند به همان میزان برای سال 98 اعتبار دریافت خواهند کرد.

کریمی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت و اعتبارات دولتی به منظور اداره‌ی یک هیات ورزشی کافی نبوده و لازم است که جذب خیرین ورزشی و اسپانسر  در دستور کار روسا قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی آموزش یکی از مهم‌ترین ارکان است، تصریح کرد: انتظار می رود این هیات  با برنامه محوری و نگاه بلند مدت جز سه استان کشور در ورزش بوکس شود.

در پایان کیقباد قنبری رئیس هیات بوکس چهارمحال و بختیاری، به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه بوکس فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/1029ج
 


کد مطلب: 41484

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41484/چهارمحال-بختیاری-میزبان-مسابقات-کشوری-بوکس-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir