۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۱۴۷۸

جشن ازدواج دانشجويي 100 زوج جوان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد

جشن ازدواج دانشجویی، ویژه زوج‌های دانشجوي چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
جشن ازدواج دانشجويي 100 زوج جوان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ جشن ازدواج دانشجویی ویژه زوج‌های دانشجوی دانشگاه‌ شهرکرد، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد و  دانشگاه فرهنگیان با حضور سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد، حجت الاسلام سعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، کرامت الله سعیدی معاون فرهنگی- اجتماعی دانشگاه، غلامرضا شمس معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه و جمعی  از مسئولان دانشگاهی استان، خانواده زوج‌های دانشجو و دانشجویان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

سعید کریمی در این آیین ضمن تبریک سالروز تولد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز مادر و تبریک روز زن، از  دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان، معاونت فرهنگی–اجتماعی دانشگاه و خیرین جهت فراهم‌سازی زمینه برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد و برای زوج های دانشجو آرزوی  توفیق و سلامتی نمود.

حجت الاسلام سعید صفی نیز در این مراسم ضمن تبریک تولد حضرت فاطمه (س) از ریاست دانشگاه شهرکرد به خاطر توجه و عنایت به برنامه های فرهنگی دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.



مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد در ادامه گفت: بنیان‌های روحی و روانی زن و مرد متفاوت است و خداوند مرد را بر پایه اقتدار آفرید تا زن بر او تکیه کند، دختر تا قبل از ازدواج، تکیه‌گاهش پدر است و پس از ازدواج، شوهر تکیه‌گاهش است و نوع برخورد زن و مرد با  مسئله اقتدار باید براساس آفرینش الهی باشد و از آن سوءاستفاده نشود.

صفی افزود:  اقتدار نشانه‌هایی در جسم و روان دارد که ضخیم بودن پوست، عضلانی بودن،  محکم بودن  استخوان‌بندی  و بم بودن صدای مرد نسبت به زن از  نشانه‌های اقتدار جسمی مرد نسبت به زن است و جرات و جسارت و سرعت نیز از نشانه‌های اقتدار روان مرد نسبت به زن است.



مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد در ادامه با توصیه زوج‌های جوان به مدیریت زندگی خود گفت: مدیریت بیرون خانه باید با مرد و مدیریت داخل خانه باید با زن باشد که اگر این‌گونه شود زندگی لذت پیدا می‌کند و زن و مرد از این لحاظ با بنیادهای روحی و روانی متفاوت آفریده شده‌اند تا مکمل هم باشندو در کنار هم زندگی کنند.



گفتنی است، در این ویژه‌برنامه معنوی و شاد، بیش از یکصد زوج جوان از دانشجویان دانشگاه‌های استان حضور داشتند که با قید قرعه به آنها جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۵:۲۶

26 Dec 2019