کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشن ازدواج دانشجويي 100 زوج جوان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد

11 اسفند 1397 ساعت 10:20

جشن ازدواج دانشجویی، ویژه زوج‌های دانشجوي چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ جشن ازدواج دانشجویی ویژه زوج‌های دانشجوی دانشگاه‌ شهرکرد، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد و  دانشگاه فرهنگیان با حضور سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد، حجت الاسلام سعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، کرامت الله سعیدی معاون فرهنگی- اجتماعی دانشگاه، غلامرضا شمس معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه و جمعی  از مسئولان دانشگاهی استان، خانواده زوج‌های دانشجو و دانشجویان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

سعید کریمی در این آیین ضمن تبریک سالروز تولد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز مادر و تبریک روز زن، از  دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان، معاونت فرهنگی–اجتماعی دانشگاه و خیرین جهت فراهم‌سازی زمینه برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد و برای زوج های دانشجو آرزوی  توفیق و سلامتی نمود.

حجت الاسلام سعید صفی نیز در این مراسم ضمن تبریک تولد حضرت فاطمه (س) از ریاست دانشگاه شهرکرد به خاطر توجه و عنایت به برنامه های فرهنگی دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.



مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد در ادامه گفت: بنیان‌های روحی و روانی زن و مرد متفاوت است و خداوند مرد را بر پایه اقتدار آفرید تا زن بر او تکیه کند، دختر تا قبل از ازدواج، تکیه‌گاهش پدر است و پس از ازدواج، شوهر تکیه‌گاهش است و نوع برخورد زن و مرد با  مسئله اقتدار باید براساس آفرینش الهی باشد و از آن سوءاستفاده نشود.

صفی افزود:  اقتدار نشانه‌هایی در جسم و روان دارد که ضخیم بودن پوست، عضلانی بودن،  محکم بودن  استخوان‌بندی  و بم بودن صدای مرد نسبت به زن از  نشانه‌های اقتدار جسمی مرد نسبت به زن است و جرات و جسارت و سرعت نیز از نشانه‌های اقتدار روان مرد نسبت به زن است.



مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد در ادامه با توصیه زوج‌های جوان به مدیریت زندگی خود گفت: مدیریت بیرون خانه باید با مرد و مدیریت داخل خانه باید با زن باشد که اگر این‌گونه شود زندگی لذت پیدا می‌کند و زن و مرد از این لحاظ با بنیادهای روحی و روانی متفاوت آفریده شده‌اند تا مکمل هم باشندو در کنار هم زندگی کنند.



گفتنی است، در این ویژه‌برنامه معنوی و شاد، بیش از یکصد زوج جوان از دانشجویان دانشگاه‌های استان حضور داشتند که با قید قرعه به آنها جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 41478

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41478/جشن-ازدواج-دانشجويي-100-زوج-جوان-دانشگاه-شهرکرد-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir