۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۴۱۴۶۶
فرماندار شهرستان فارسان:

آماده‌سازي فضاهاي شهرستان فارسان براي مسافران نوروزي

فرماندار شهرستان فارسان گفت: فضاسازي روستايي و شهري در دستور کار شهرداران و دهياران قرار گرفت تا مسافران نوروزي بتوانند از فضاها شهرستان استفاده‌هاي لازم را ببرند.
آماده‌سازي فضاهاي شهرستان فارسان براي مسافران نوروزي
مرداس طاهري در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: در جلسات خدمات شهري شهرستان فارسان براي خدمات‌رساني به مجموعه گردشگران که در طول ايام نوروز به شهرستان فارسان سفر خواهند کرد برنامه‌ريزي شد.

فرماندار شهرستان فارسان گفت:در جلسه‌اي که  برگزار شد  خدمات  سفر شهرستان فارسان  و کليه موارد مرتبط  با تعطيلات نوروز  و ورود گردشگران  به اين شهرستان موردبحث و بررسي قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: مقرر شد که فضاسازي‌هاي  روستايي و شهري  در دستور کار شهرداران  و دهياران قرار بگيرد  تا مسافران بتوانند از اين فضاها نيز استفاده‌هاي لازم را ببرند.

وي خاطرنشان کرد :مکان‌هايي براي استقرار مسافران در نظر گرفته‌شده است که مقرر شد  ارگان‌هاي متولي اين امر  امکانات مربوط  براي اين مکان‌ها را  جهت اسکان مسافران  فراهم  و آماده سازند.

وي اظهار داشت: در خصوص تنظيم بازار  نيز مباحث مربوط  را بررسي  شد تا در ايام نوروز و تعطيلات مشکلي پيش نيايد

طاهري اضافه نمود: تمهيدات لازم جهت تأمين اقلام مصرفي مانند مرغ، گوشت، ماهي، ميوه و انواع آجيل شب عيد شهروندان به‌عمل‌آمده است و هيچ‌گونه نگراني وجود ندارد.وي هدف  ستاد تنظيم بازار، تلاش براي تعادل در قيمت عرضه ميوه شب عيد در ايام پاياني سال و تعطيلات نوروز است که با ذخيره‌سازي به‌موقع و باکيفيت اين محصولات، مشکلي در تأمين اين اقلام براي شهروندان نداشته باشيم.
 
وي ادامه داد: گردشگاه پيرغار، قلعه سردار اسعد بختياري و چشمه قلعه فارسان را از پر بازديدترين نقاط گردشگري در نوروز ۹۷ بود.

فارسان از شهرستان‌هاي ۹ گانه چهارمحال و بختياري هست که مرکز آن (شهر فارسان) در فاصله ۳۵ کيلومتري شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۱:۲۳

30 Dec 2019