۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۴۱۴۵۵

پارک علم و فناوری و شرکت گاز چهارمحال و بختیاری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

طی نشستی با حضور اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و سیامک حیدری مدیرعامل شرکت گاز استان دو طرف تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
پارک علم و فناوری و شرکت گاز چهارمحال و بختیاری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
به گزارش جهانبین نیوز؛ طی نشستی با حضور اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و سیامک حیدری مدیرعامل شرکت گاز استان دو طرف تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

شرکت گاز چهارمحال و بختیاری هشتمین استان برتر در سطح کشور است

سیامک حیدری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از سیاست‌های این شرکت استفاده از پتانسیل‌های علمی استان در جهت پیشبرد اهداف شرکت گاز استان و چشم‌اندار این شرکت به‌عنوان سرآمدی پایدار در سطح کشور است.

وی افزود: یکی از مصادیق ساختارهای علمی، پارک‌های علم و فناوری هستند که علاوه‌بر ظرفیت علمی توان اجرایی و تولید محصول را نیز دارند.

حیدری با اشاره به پنج دهه خدمت‌رسانی شرکت گاز در کشور خاطرنشان کرد: هم‌اکنون میزان ضریب نفوذ گاز در حوزه شهری 99.3 درصد و در حوزه روستایی 86.8 درصد است و شرکت گاز استان هشتمین استان برتر در سطح کشور معرفی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تاکید کرد: بعد از پنجاه سال توسعه شبکه گاز نیاز به تغییرات بنیادین در سیاست‌های شرکت ملی گاز احساس می‌شود که این تغییرات پیوند بین صنعت گاز، دانشگاه و شرکت‌های دانش‌بنیان و اصلاح ساختار و مهیا نمودن شرایط جهش است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با پارک علم و فناوری زمینه استفاده از فناوری‌های جدید در جهت بهره‌مندی مردم و ارائه خدمات با کیفیت را فراهم خواهد نمود.

لزوم ایجاد اشتغال پایدار و اجرای طرح هر روستا یک اشتغال فناور جهت جلوگیری از مهاجرت معکوس

اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری استان نیز خدمات شرکت گاز را قابل تقدیر دانست و افزود: پارک علم و فناوری با توجه به وظایف خود ظرفیت خوبی را هم از نظر منابع انسانی و نیروی توانمند و هم در حوزه فناوری و محصولات دانش‌بنیان در استان ایجاد کرده است که رشد این توانمندی به مشارکت سایر دستگاه‌ها در استفاده از خدمات و محصولات این شرکت‌ها نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: ضمانت اجرایی و پشتیبانی پارک علم و فناوری، رضایت دستگاه‌هایی که از خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور استان بهره‌مند شده‌اند را در بر داشته است.

پیرعلی با اشاره به خدمات شرکت گاز و هزینه صرف شده در روستاهای صعب‌العبور، نیاز به اشتغال پایدار و اجرای طرح هر روستا یک اشتغال فناور جهت جلوگیری از مهاجرت معکوس را از ضروریات دانست و تاکید کرد: این امر با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان امکان‌پذیر است.

در پایان تفاهم نامه همکاری با هدف ارتقا حوزه فناوری و کسب و کارهای دانش بنیان، تامین نیازهای فناورانه شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری، برگزاری همایش‌های علمی و فناوری مشترک، شبکه‌سازی و ایجاد کردیدور علم و فناوری و دیگر زمینه‌ها به امضا دو طرف رسید.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۱:۵۶

26 Dec 2019