۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۱۴۴۹
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در همايش رزمندگان شهرستان لردگان:

رزمندگان، آزادگان، جانبازان و خانواده معظم شهدا، ستون‌هاي مقاومت و ستون هاي اصلي تحرک اين انقلاب هستند

سردار سليماني در جمع رزمندگان دلاور شهرستان لردگان گفت: انقلاب اسلامي از آن شماست، از آن ملت ايران و از آن پيشکسوتان، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و خانواده معظم شهداست، اينها ستون هاي مقاومت اين انقلاب هستند، ستون‌هاي اصلي تحرک اين انقلاب هستند و بودند و خواهند بود.
رزمندگان، آزادگان، جانبازان و خانواده معظم شهدا، ستون‌هاي مقاومت و ستون هاي اصلي تحرک اين انقلاب هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردارغلامرضا سليماني فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در همايش بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در شهرستان لردگان گفت: در ايامي قرار داريم که نظام جمهوري اسلامي ايران به برکت انقلاب اسلامي و پيروزي ملت انقلابي ايران در اويل چهل و يکمين سال پيروزي انقلاب و به تعبيري ديگري در اوان شروع دهه پنجم انقلاب قرار داريم مي خواهيم بگوييم که انقلاب اسلامي ايران چه دستاوردهايي براي جهان و براي منطقه و براي کشور ما به دنبال داشت. 

سردار سليماني افزود: پيروزي انقلاب اسلامي دستاوردهاي فراواني داشت که از جمله آن دستاوردها، تشکيل جمهوري اسلامي ايران، مردم سالاري ديني در يک منطقه بسيار حساس و راهبردي ازجهان اسلام يعني ايران اسلامي گرديد.

وي گفت: بالاخره آن چيزي که در قبل از پيروزي انقلاب اسلامي وجود داشت يک نظام شاهنشاهي که توسط انگليس ها تاسيس شده بود و رضاخان را انگليس ها سرکار آوردند، از زماني که رضاخان آمد به همه ي ابعاد زندگي مردم ايران دخالت کرد و حيات اقوام و طبقات مختلف اجتماعي را دستخوش تجاوزهاي وحشيانه خودش قرار داد، به خصوص مردم استان چهارمحال و بختياري که از دخالت هاي رضاخان و به ويژه بختياري هاي شجاع و ظلم ستيز و مبارز که در مقابل طاغوت انگليسي ايستاده بودند.

وي افزود: ما در يک چنين شرايطي قرار گرفتيم و بعد هم در زماني که تاريخ مصرف رضاخان به سرآمد بدون آنکه يک گلوله شليک شود، کشور ما مورد تجاوز و اشغال قرار گرفت در شهريور ۱۳۲۰ و به دستور انگليسي‌ها با کمال خفت با يک راننده از تهران حرکت کرد آمد اصفهان- شيراز- بندرعباس و از کشور تبعيد شد به جزيره موريس و محمدرضا پهلوي را هم انگليسي ها آوردند و کمک کردند، در کودتاي ۲۸ مرداد امريکايي ها در کنارش قرار گرفتند، عامل و سرسپرده امريکايي ها و در قبل از آن انگليسها و در واقع مهمترين سنگربان مدافع منافع امريکا کشور ما بود.
 
وي بيان داشت: انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام راحل اين صحنه را تغيير داد، مهمترين سرزمين کشورهاي اسلامي قلب سرزمين‌هاي اسلامي يعني ايران را از دستان استکبار جهاني خارج کرد اين اتفاق معمولي نبود، اين اتفاق بزرگ بود.
 
جمهوري اسلامي ايران يک موهبت الهي بود که به ملت ايران ارزاني شد

سردار سليماني با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند: جمهوري اسلامي ايران يک موهبت الهي بود که به ملت ايران ارزاني شد. اين ساده نبود که يک ملتي با دست خالي بتواند يک حکومت مسلح و مورد پشتيباني قدرت هاي بزرگ دنيا را ساقط کند و بدون اينکه تجربه قبلي داشته باشد  بدون اينکه از يک جايي الگو گرفته باشد، تقليد کرده باشد مردم سالاري ديني در کشور مستقر کند، يعني با يک دستاورد سقوط رژيم پهلوي و خارج کردن قلب سرزمين‌هاي اسلامي از چنگال مديريتي استکبار جهاني و دوم، تشکيل جمهوري اسلامي ايران، مردم سالاري ديني بدون الگو گرفتن از غرب و دادن يک الگوي جديد به جهان اسلام به دنياي متمدن امروزي،  مي‌بينيد در جنبش جليقه زردها سخنگوي اين جنبش مصاحبه مي کند و مي گويد ما در اين مبارزه از انقلاب اسلامي ايران تقليد کرديم.
 
وي اشاره داشت: از ديگر دستاوردهاي انقلاب اسلامي تاثير مستقيم انقلاب اسلامي بر فروپاشي اتحاد جماهير شوروي سابق بود، جهان را از حالتي که به خودش داشت، حالت دو قطبي بين شرق و غرب خارج کرد در بيانيه مقام معظم رهبري به عنوان « گام دوم انقلاب» به زيباي حضرت آقا ترسيم فرمودند: که دو قدرت بعد از فروپاشي اتحاد جماهير شوروي سابق در مقابل هم قرار دارند، اول، قدرت انقلاب اسلامي و دوم قدرت استکبار و مردم دنيا اين صحنه را مي بينند، مي‌بينند که يک ملت مظلوم، يک ملت فداکار، يک ملت مسلمان، يک ملت معنوي با کمال شجاعت و سلابت در مقابل دنياي استکبار ايستاده است.  
 
در اين ۴۰ سال انقلاب اسلامي به تنهايي در مقابل استکبارجهاني آمريکا و کشورهاي زورگو ايستاده و پيروز ميدان شد
 
وي افزود:  امريکايي ها از لحاظ مادي بيش از ۵۰ درصد قدرت نظامي دنيا را در اختيار دارند، ۲۸ درصد اقتصاد دنيا را در اختيار دارند، با ناتو قدرت نظامي آنها خيلي بيشتر از ۵۰ درصد قدرت نظامي دنيا است، اما در مقابل انقلاب اسلامي در چهل سال گذشته، امريکايي ها و استکبار در هيچ صحنه اي نتوانستند پيروزي به دست بياورند، در همه ي صحنه‌ها در اين مواجهه بين انقلاب اسلامي و قدرت‌هاي استکباري پيروزي از آن انقلاب اسلامي بود. اين حرف بنده حقير و کارشناسان خبره کشورمان نيست اين حرف خود آمريکا و اين حرف موسسات مطالعات راهبردي غرب که در اين ۴۰ سال انقلاب اسلامي در مقابل استکبار در مقابل آمريکا و کشورهاي زورگو به تنهايي ايستاده و پيروزي ازآن انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي ايران است .
 
 مقاومت و ايستادگي در مقابل آمريکا و استکبار يکي از دست آوردهاي انقلاب اسلامي است

 فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصريح کرد: انقلاب اسلامي يک دستاورد ديگري داشت و آن هم با مقاومت و ايستادگي در مقابل آمريکا و در مقابل قدرت هاي زورگو در مقابل رژيم صهيونيستي مي توان به پيروزي هاي خارق العاده رسيد از همين جهت که حزب‌الله لبنان، رزمندگان مظلوم فلسطين، رزمندگان مظلوم سوريه و رزمندگان مظلوم يمن در مقابل قدرت هاي استکباري ايستادند و پيروز شدند .
 
رزمندگان، آزادگان، جانبازان و خانواده معظم شهدا، ستون‌هاي مقاومت و ستون هاي اصلي تحرک اين انقلاب هستند

سردار سليماني در جمع رزمندگان دلاور شهرستان لردگان که ساليان سال در ميدان هاي نبرد با سختي با دست خالي با تنگناها در مقابل دشمن متجاوز ايستادگي کردند گفت:  اين درس ها را شما به دنيا داديد،  انقلاب اسلامي از آن شماست، از آن ملت ايران، از آن پيشکسوتان و رزمندگان و آزادگان و جانبازان و خانواده معظم شهداست، اينها ستون هاي مقاومت اين انقلاب هستند، ستون‌هاي اصلي تحرک اين انقلاب هستند و بودند و خواهند بود.
 
 وي افزود: ما از لحاظ سياسي يک مکتب سياسي به دنيا ارائه کرديم، از لحاظ دفاعي و امنيتي يک مکتب دفاعي و امنيتي به دنيا عرضه کرديم از لحاظ فرهنگي و اجتماعي يک مکتب فرهنگي به دنيا عرضه کرديم، همين اجتماع بزرگ از همين مقوله ها و مولفه هاي مکتب فرهنگي انقلاب محسوب مي شود.
 
 وي بيان داشت: در دفاع مقدس با مشکلاتي که ما داشتيم در کردستان و آذربايجان غربي ۲۰۰ هزار نيروي رزمنده ما از ارتش و سپاه درگير دفع شرارت تجزيه طلبي بودند، کودتاها اتفاق افتاده بود در سيستان و بلوچستان تا خود شهر کرمان اشرار اقدام به شرارت مي‌کردند، بني صدر رئيس جمهور ما بود يک عنصر نفوذي و ليبرال در چنين شرايط صدام به کشور ما حمله کرد، بخش‌هاي مهمي از پنج استان ما اشغال شد.
 
وي افزود: با وجود صدها هزار شهيد براي اين انقلاب و اين نظام مقدس علوي و عاشورايي ملت ما تقديم کردند، اگر بخواهيم کارآمدي يک نظام سياسي را بسنجيم بايست اين کارآمدي را در شرايط سخت بسنجيم، نظام را در شرايط سخت مورد محک قرار دهيم . حضرت امام (ره) در صحنه تلويزيون آمدند و فرمودند: دوزدي آمد و سنگي انداخته، ملت ايران چنان سيلي بر صورت صدام خواهند زد که ديگر نتواند از جايش بلند شود. اين جمله امام(ره)  يک ريل گذاري و يک راهبرد بود، فقط يک جمله احساسي نبود.
 
سردار سليماني در ادامه سخنان خود گفت: ملت ايران به ميدان آمد، و همين شهداي شهرستان لردگان و همين رزمندگان بودند که خرمشهر  را آزاد کردند و همين شما ها بوديد که از اروند عبور کرديد و فاو را آزاد کرديد. همين رزمندگان بودند و شهداي عزيز شما بودند که از آن موانع پيچيده عمليات کربلاي ۵ عبور کردند و به پشت ديوارهاي بصره  رسيده‌اند.


در فرهنگ انقلاب اسلامي،  اشرافي گري، رانت و... وجود ندارد
 
وي اشاره داشت: در فرهنگ انقلاب اسلامي، در فرهنگ امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) اشرافي گري و رانت وجود ندارد، سستي تنبلي وجود ندارد،  فاصله طبقاتي، توزيع ناعادلانه ثروت وجود ندارد اما امروزه بعضي ها هستند مي خواهند اينها را به نام انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي تمام کنند.

 فرمانده سپاه استان اصفهان گفت: الان مشکلاتي که در کشور داريم، عمدتاً مشکلات اقتصادي است اين به اين معنا نيست که کشور ما پيشرفت نکرده پيشرفت هاي کشور ما در زمينه هاي مختلف در دنيا عجاب برانگيز است، قرار بود در سال ۱۴۰۰ از لحاظ توليد علم مقام اول منطقه غرب آسيا بشويم طبق آماري که آي اس آي اعلام کرد جمهوري اسلامي مقام اول توليد علم  را به دست آورد، در زمينه پزشکي و سلولهاي بنيادي جزء کشورهاي توسعه يافته هستيم،  در زمينه تکنولوژي نانو جزء کشورهاي برتر هستيم، در زمينه نظامي جزء قدرت هاي برتر دنيا هستيم. اما چرا با اين همه افتخارات چرا کشور ما مشکل اقتصادي دارد؟ علت اين است: چون ما در بعد اقتصادي به اين ريل گذاري و راهبرد هايي که امام راحل و مقام معظم رهبري فرمودند توجه نکرديم .
 
انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۴:۳۰

30 Dec 2019