۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۴۱۴۴۷

انهدام باند سارقان سیم برق با 33 فقره سرقت در شهركرد

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران اين فرماندهي باند 9 نفره سارقان با 33 فقره سرقت سیم و کابل برق به ارزش 6 ميليارد ريال در شهركرد، دستگير شدند.
انهدام باند سارقان سیم برق با 33 فقره سرقت در شهركرد
سردار"غلامعباس غلامزاده" فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ در تشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت زنجيره اي  سيم وکابل برق در شهر سورشجان و حومه بلافاصله ماموران فرماندهي انتظامي بخش لاران وارد عمل شده و تحقيقات خود را آغاز كردند.

وي افزود: در بررسي اوليه ماموران مشخص شد سارقان با استفاده از خودروهاي سواري پلاك مخدوش تجهيزات سرقتي را در زمين هاي كشاورزي و زير پل ها مخفي كرده و در فرصت مناسب به مخفيگاهشان منتقل مي كنند.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: با تحت نظر قرار گرفتن محل هاي تردد احتمالي سارقان يك دستگاه سواري پژو پلاك مخدوش حامل سيم برق با دو سرنشين، توقيف شد.

رئيس پليس استان خاطرنشان كرد: متهمان در بازجوئي فني پليس به 33 فقره سرقت تجهيزات برق به صورت باندي با همدستي هفت سارق ديگر اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري ادامه داد: ماموران در يك عمليات هماهنگ هفت نفر ديگر از اعضاء اين باند را دستگير و در بارزسي از مخفيگاه سارقان  3 هزار متر سيم برق ، تعدادي تنه موتورسيکلت اوراق شده و قطعات يدکي خودرو کشف و 5 دستگاه خودرو که در همين راستا مورد استفاده بوده توقيف و به پارکنيگ منتقل شدند.

سردار "غلامزاده" ارزش اقلام مكشوفه را 6 ميليارد ريال اعلام كرد و از معرفي متهمان به مرجع قضائي، خبر داد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۳:۲۸

13 Jan 2020