۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۱۴۲۷
قائم‌مقام کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برپایی ۱۷۰۱پایگاه «جشن نیکوکاری» در چهارمحال و بختیاری

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۷۰۱ پایگاه جشن نیکوکاری در مدارس، مراکز نیکوکاری سطح شهرها و محل برپایی نماز جمعه در سراسر استان برپا می‌شود.
برپایی ۱۷۰۱پایگاه «جشن نیکوکاری» در چهارمحال و بختیاری
نجف علی حیدری قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در روزهای پانزدهم، شانزدهم و هفدهم اسفندماه برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه زنگ نیکوکاری ۱۵ اسفندماه در مدارس استان نواخته می‌شود افزود: از امروز توزیع ۱۳۰ هزار پاکت در مدارس استان آغاز شده که مراسم نمادین نواختن جشن نیکوکاری نیز در ۱۸ مدرسه استان با حضور مسئولان ادارات کمیته امداد استان، ائمه جمعه و فرمانداران برگزار می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان با بیان اینکه ۱۶۰۲ پایگاه نیکوکاری در مدارس استان برپا می‌شود خاطرنشان کرد: مبالغ جمع‌آوری‌شده از دانش‌آموزان با همکاری مدیران مدارس در میان دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه و در مدارس برخوردار نیز با هماهنگی مدیران مدارس برای توزیع در میان دانش‌آموزان نیازمند سایر مدارس همان شهر در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

حیدری ادامه داد: همچنین روز ۱۶ اسفندماه نیز ۷۲ پایگاه در مراکز نیکوکاری، ادارات کمیته امداد استان و سطح شهر آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

وی با اشاره به برپایی ۲۷ پایگاه در تمامی میعادگاه‌های نماز جمعه در سراسر استان گفت: همچنین نیکوکاران می‌توانند برای پرداخت کمک‌های نقدی خود با شماره‌گیری کد #۴*۵*۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ تماس حاصل کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۸:۵۷

1 Jan 2020