۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۴۱۴۱۸
امام جمعه موقت شهر اردل؛

جوانان چشم امید مبارزه جهادی با سبک زندگی غربی /گام دوم انقلاب را با اقتدار برداریم

امام جمعه موقت شهر اردل گفت: جوانان چشم امید مبارزه جهادی و هوشمندانه وهم جانبه با سبک زندگی غربی وتحقق سبک زندگی اسلامی هستند.
جوانان چشم امید مبارزه جهادی با سبک زندگی غربی /گام دوم انقلاب را با اقتدار برداریم
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ، با اشاره به ويژگي هاي انسان متقي، اظهار کرد: انسان متقي با متقيان نشست و برخاست دارد و خود را از گناه و آلودگي حفظ مي کند.

بهرامي اهل بيت(ع) را جزو صادقين و امام علي(ع) را امام متقيان دانست و افزود:در ايام ولادت اسوه عبادت و ولايتمداري قرار داريم.

وي ضمن تبريک فرا رسيدن ميلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن اظهار کرد: حضرت زهرا(س) محبوب‌ترين چهره ديني، علمي، ادبي، تقوايي و اخلاقي است و همه زنان جهان بايد از اين بانوي بزرگوار الگوبرداري کنند.

بهرامي افزود: فاطمه زهرا (س) اسوه و الگوي زنان عفيف و پاکدامن است، در دامن فاطمه(س) دو امام بزرگوار و دو شخصيت ممتاز عالم بشري، حضرت امام حسن(ع) و حضرت امام حسين(ع) و نيز زينب کبري(س) که پيام حسيني و پيام عاشورا را در جهان اعلام کرد، تربيت يافته‌اند.

امام جمعه موقت شهر اردل اظهار کرد: براي ولادت حضرت زهرا(س) برنامه‌هاي متنوعي پيش بيني شده که بايد برگزاري اين برنامه‌ها با ترويج فرهنگ فاطمي در جامعه همراه باشد.

وي بيان کرد:حضرت فاطمه زهرا(س) داراي جايگاه والايي است که سوره کوثر در شان ايشان نازل شده است و لذا بايد دين خود را نسبت به دختر پيامبر(ص) ادا کنيم.

جوانان چشم اميد مبارزه جهادي با سبک زندگي غربي /گام دوم انقلاب را با اقتدار برداريم

امام جمعه موقت شهر اردل حضرت فاطمه(س) را الگوي عفاف و حجاب براي بانوان مسلمان دانست و تصريح کرد: زنان مسلمان بايد بدانند در راه حضرت زهرا (س) قدم بردارند و وي را الگوي زندگي خود قرار دهند زيرا راه وي راه عفت، پاکدامني، تقويت علم، مبارزه با ستم، مربي بودن، تربيت فرزندان و حفظ فضايل خانوادگي بود.

امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل به رشادت هاي رزمندگان در عمليات خيبر در سوم اسفند ماه ۱۳۶۲ اشاره کرد و افزود: خيبر، عملياتي جانانه بود که در پي آن بسياري از صداميان نابود شدند

حجت الاسلام بهرامي با اشاره با استناد به انتشار بيانيه گام دوم انقلاب از سوي حضرت آيت الله خامنه‌اي اظهار کرد: در آستانه ورود به چهل سالگي انقلاب خداوند هديه ديگري به ملت ما اعطا کرد؛ اميدواريم خداوند توفيق قدرشناسي اين هديه را هم به ما بدهد.

وي افزود:سراسر اين پيام سرشار از روح پيام انقلاب است. به عنوان نسخه نجات رهايي و رفتن به سوي آينده ترسيم شده است. مسئله صبر انقلابي، فساد ستيزي در درون؛ عزت همراه با حکمت و مصلحت در برابر بيگانگان از موضوعات طرح شده در اين بيانيه است. پيام روشن اين بيانيه اين است که انقلابي‌تر بمانيم بيشتر پيشرفت کنيم. در هفت توصيه مأموريتي، رهبر عزيز ما راه را ترسيم کردند.


امام جمعه موقت شهر اردل با بيان اينکه براي تحقق گام دوم انقلاب بايد به جوانان انقلابي بيشتر ميدان داد افزود:اين جوانان کساني هستند که بر بستر انقلاب پرورده و تربيت شده اند و انقلاب اول، هر آنچه داشته در وجود آن ها تثبيت کرده و حالا اين نسل بنا دارد گام دوم را بردارد.

حجت الاسلام بهرامي در ادامه صحبت هاي خود به فرارسيدن ۸ اسفند سالروز تاسيس نهاد امور تربيتي اشاره کرد و گفت : در سالهاي سخت پس از پيروزي انقلاب اسلامي نهاد امور تربيتي با هدف توسعه و گسترش ارزشهاي معنوي در نظام آموزش و پرورش توسط شهيدان رجايي و باهنر تاسيس شد تا دانش آموزان را با ارزش‌هاي اسلامي آشنا نمايند و شهيد رجايي مربيان تربيتي را سربازان انقلاب در آموزش و پرورش ناميد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۰:۲۷

27 Dec 2019