۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۱۴۱۶
امام جمعه موقت فارسان:

گام دوم انقلاب را با اقتدار پیش میرویم

امام جمعه موقت فارسان گفت: باید گام دوم را نیز با اقتدار برداریم، تا این انقلاب علی رغم میل باطنی دشمنان به هدف نهایی رسیده و به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.
گام دوم انقلاب را با اقتدار پیش میرویم
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین جهانبخش یوسفی امام جمعه موقت فارسان در خطبه های نماز جمعه امروز فارسان به ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اشاره کرد و گفت: اصل وجود حضرت زهرا(س) بهشتی بود و عظمت این بانو در جهان اسلام بی مانند است.

وی گفت: البته با کمال تاسف از شخصیت این بانوی بزرگ غافل شدیم و زنان مسلمان و شیعه از سیره آن حضرت فاصله گرفتند، حضرت زهرا(س) همسری شایسته و مادری نمونه است که باید الگوی زنان قرار بگیرد، اگر از سیره حضرت زهرا(س) دور و به غرب و فرهنگ غربی نزدیک شویم و از حجاب، حیا و عفت فاطمی دور باشیم، می بینیم که زن که موجودی ارزشمند است به شخصیتی بی ارزش تبدیل می شود.

وی سالروز ولادت امام خمینی(ره) را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: امام(ره) ودیعه الهی و ذخیره پروردگار برای زمان ما بود، ما هنوز امام را آنگونه که باید نشناختیم، زندگی ایشان در تمام ابعاد الهی بود و می بایست برای همیشه الگوی ما باشد. مراقب باشیم، برخی افراد کوته فکر سیاسی و وادادگانی که هرچه دارند، به برکت امام(ره) و شهداست، راه و خط امام را تحریف کنند، راه و خط امام امروز همان راه و خط مقام معظم رهبری است.

یوسفی سپس بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این بیانیه حدود ۴۰ بار جوانان مورد خطاب قرار گرفتند. باید جوانان، تشکل های انقلابی با چنگ و دندان از این بیانیه پاسداری و آن را تحلیل، تبلیغ و مطالبه کنند، چرا که تجربه گذشته و موارد مشابه نشان داده که برخی دستگاه های کشور انگیزه پیگیری این موارد را ندارند و آن را پس از مدتی مسکوت می گذارند.
 
وی با بیان این که ملت ایران گام اول را با اقتدار برداشته است، گفت: باید گام دوم را نیز با اقتدار برداریم، تا این انقلاب علی رغم میل باطنی دشمنان به هدف نهایی رسیده و به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۳:۰۵

30 Dec 2019