۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۴۱۳۹۸

نمایشگاه نقاشی خط "جان عُشاق" در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد گشایش یافت

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از افتتاح نمایشگاه آثار نقاشی خط "جان عشاق" در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد خبر داد.
نمایشگاه نقاشی خط "جان عُشاق" در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد گشایش یافت
شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: این نمایشگاه شامل ١٢ اثر از آثار نقاشی خط الهه حیدری می باشد که در طول چهار سال به طراحی آن ها پرداخته است و امروز (٢٩ بهمن ماه جاری) با حضور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.

وی در ادامه گفت: آثار موجود در این نمایشگاه با موضوع آثار و اجراهای استاد همایون شجریان در قالب نقاشی خط و با تکنیک اکریلیک روی بوم می باشند.

فرجی افزود: نقاشی خط های اجرا شده در این نمایشگاه هنر تلفیقی هستند هنری که در بر دارنده شعر، خاطره، نقاشی و موسیقی می باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این آثار از موسیقی الهام گرفته و خلق شده اند و احساس هنرمند در ذره ذره رنگ ها نقش بسته است.

نمایشگاه نقاشی خط "جان عُشاق" از ٢٩ بهمن ماه جاری لغایت ٤ اسفند ماه از ساعت ٩ الی ١٢ و ١٦ الی ١٨ پذیرای علاقمندان می باشد.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۵:۲۶

26 Dec 2019