۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
کد مطلب : ۴۱۳۹۰
امام جمعه بروجن:

خون شهدا مظلوم ما بی ثمر نمی ماند/ هرگاه دیدید رایحه شهید و شهادت در شهر پیچید بدانید خیری آنجاست

امام جمعه بروجن گفت: فکر نکنید که خون شهدا مظلوم ما بی ثمر می ماند، هروقت شما دیدید رایحه شهید و شهادت در شهر شما پیچید و آنجا را معطر ساخت بدانید خیری در آن شهر است.
خون شهدا مظلوم ما بی ثمر نمی ماند/ هرگاه دیدید رایحه شهید و شهادت در شهر پیچید بدانید خیری آنجاست
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت السلام و المسلمین علیرضا هراتی مطلق امام جمعه بروجن امشب در مراسم وداع با شهید امیری اظهار کرد: یک شب قبل از شهادت پاسداران عزیزمان همگی خود را آراسته کرده و یکی از پاسدارانی که آرایشگری بلد بوده برای آن ها این کار را کرده بود درست مثل یاران امام حسین (ع) که یک شب قبل از شهادتشان خود را آراسته و مرتب کرده بودند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود اظهار کرد: بدانید که استخوان های استکبار در حال شکستن است و کار آمریکا و اسرائیل روبه اتمام است .

حجت السلام و المسلمین هراتی مطلق تصریح کرد: اینها بزدلانه این فرزندان را به شهادت رساندند اگر مرد بودند در معرکه نبرد و جنگ می آمدند.

وی افزود: پاسدران شهید ما بچه های جنگ بودند ، اینها کسانی بودند که در مقابل صدام ایستادند .

حجت السلام و المسلمین هراتی مطلق با اشاره به اینکه خون این شهیدان عزیز ما پایمال نمی شود بیان داشت : شما عملیات انتحاری انجام دادید و اینها را به شهادت رساندید و بدانید خون این عزیزان پایمال نمی شود .

وی ادامه داد: به قول و قوه الهی و به فرماندهی کل قوا حضرت مقام معظم رهبری انتقام خون این شهیدان را خواهیم گرفت.

حجت السلام و المسلمین هراتی مطلق با اشاره به اینکه شهدا نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند و شهدا ما را می بینند خاطر نشان کرد: ما جسمی مبینیم که در تابوت خوابیده است در حالی که این شهید عزیز نظاره گر ما هستند

وی در بخش دیگر از سخنرانی خود گفت: خواهر و برادر من اینها رفتند از مرزهای ما حمایت کردند که ما در خانه هایمان به راحتی زندگی کنیم و به کسب و کارمان بپردازیم .

حجت السلام و المسلمین هراتی مطلق اظهار کرد: امروز این شهید آمده نکند خدایی نکرده که ما با اعمال و رفتار خودمان مدیون خون شهدا باشیم

وی خطاب به آمریکا و اسرائیل , وهابیت اینگونه گفت که ای امریکا بار شهادت بر روی جوانان ما گشوده و باز است شما هرچه شهید کنید و هرچه جوانان ما به شهادت برسند صبر و استقامت این ملت بیشتر خواهدشد.

این مردم چهل سال است که شعارشان مرگ بر آمریکا است

امام جمعه بروجن گفت: برخی ها گمان می کنند که این صلاح ها و فریاد ها به گوش آمریکا نمی رسد چرا می رسد و نتیجه آن این است .


حجت السلام و المسلمین هراتی مطلق با اشاره به اینکه فریاد شما در طی این چند سال انقلاب مرگ بر اسرائیل بوده است تا امریکا و اسرائیل از این گروهک ها پشتیبانی نکند اینها عددی نیستند بیان داشت: این ها خائن های هستند که با دلارهای امریکا راه یزیدیان را ادامه می دهند.

وی یادآور شد: این شخصیت بزرگوارکه امروز به مقام شهادت رسیده این مبارز به عنوان سخنگوی اسلام در خط مقدم مبارزه با اسرائیل فریاد می دهد لبیک یا حسین (ع).

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۱:۴۹

27 Dec 2019