۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۱۳۸۳
اجتماعي/

جشن همدلي لردگان در شبکه هاي مجازي حاشيه ساز شد+ پاسخ شهردار

اخيرا در شبکه هاي مجازي مطلبي با موضوع جشن همدلي توسط شهرداري و شوراي اسلامي شهر لردگان با حضور هنرمندان شهرستاني، استان و کشور در شهرستان لردگان برگزار شد که چندين سوال براي مخاطبين شبکه ها و مردم اين شهرستان پيش آمد که بر آن شديم تا از طريق شهردار لردگان پلي باشيم بين مردم و مسئولين ...
جشن همدلي لردگان در شبکه هاي مجازي حاشيه ساز شد+ پاسخ شهردار
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ اخيرا در شبکه هاي مجازي  مطلبي با موضوع جشن همدلي توسط شهرداري و شوراي اسلامي شهر لردگان با حضور هنرمندان شهرستاني، استان و کشور در شهرستان لردگان برگزار شد که چندين سوال براي مخاطبين شبکه ها و مردم اين شهرستان پيش آمد که بر آن شديم تا از طريق شهردار لردگان پگیر باشيم بين مردم و مسئولين .

برخي در شبکه ها مي گفتند: حالا چرا در مجلل ترين رستوران شهر؟! مگه همدلي سادگي و يکرنگي و رفاقت معنا نميدهد؟
 
برخي ديگر گفتند: با توجه به اينکه جشن مختص عامه مردم نبوده و با توجه به حضور هنرمندان عمدتأ گرانقيمت!!! سپاسگزار مي شويم مسئولين برگزاري مبلغ هزينه شده و نحوه تأمين اعتبار را شفاف سازي نمايند.؟
عده اي ديگر سوال داشتند که: مي بايست با احترام به مقام شامخ شهداي ترور اين جشن در روز ديگري برگزار مي شد .
 
 
 
يعقوب محمودي شهردار لردگان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز و در پاسخ به شبهات همشهريان و مخاطبين شبکه هاي اجتماعي  گفت:  مجموعه شهرداري الحق و الانصاف دارند زحمت مي کشند.

وي افزود: مطالب منتشر شده در شبکه هاي اجتماعي پيرامون جشن همدلي کارکنان شهرداري آنقدر سخيف و جمع اکاذيب بود که ابتدا قصدي بر انتشار جوابيه بر آن نداشتيم و پيگيري قضايي را مقدم بر آن دانستيم اما از آنجايي که اين مطالب را جمع کثيري از همشهريان مطالعه کرده و در اذهان آنها ايجاد سوال شده بود بر آن شديم نکاتي را متذکر شويم.
 
شهردار لردگان بيان داشت: جشن برگزار شده تحت عنوان همدلي کارکنان شهرداري و با دعوت از همه ي کارمندان و کارگران اين نهاد، شهرداران اسبق به همراه خانواده آنان بود که مجموع بيش از صد نفر از کارکنان شهرداري به همراه خانواده آنها جمعيتي 500 نفره را تشکيل مي دهد که برنامه ريزي جهت برنامه هاي فرهنگي براي آنان جزو وظايف ذاتي هر نهادي بوده و مشابه اينگونه برنامه ها براي خانواده کارکنان در اکثر ادارات ديده مي شود و امري معمول است. و لبخند فرزندان پاکبانان شهرداري که در اين جشن بر لبانشان نقش بست خستگي کار را از تن دست اندرکاران برگزاري آن بيرون نمود.
 
محمودي تصريح کرد: اين جشن به مناسبت چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي و با مصوبه شوراي اسلامي شهر برگزار گرديد و از آنجايي که براي برگزاري جشن عمومي همانند چهل بهار برآورد هزينه اي بالغ بر 40 ميليون تومان شده بود با توجه به مشکلات شهر از برگزاري آن اجتناب نموديم و شهرداري به جشني محدود و داخلي بسنده نمود.
 
وي افزود: علي رغم تمامي مشکلات و سنگ اندازي نهادها و اشخاص گوناگون در مسير کاري شهرداري در ماه هاي گذشته و ايجاد تفرقه در شهرداري توسط برخي ارگان هاي بيروني، شهرداري لردگان با پرداخت ماهيانه نزديک به ۴۵۰ ميليون تومان حقوق و مزايا تنها شهرداري در استان است که در حال حاضر حتي يک ريال حقوق عقب افتاده نداشته و تمامي کارمندان و کارگران زيرمجموعه اين ارگان حقوق خود را تا پايان دي ماه دريافت نموده اند. (برخي شهرداري هاي استان بيش از 6 ماه حقوق عقب افتاده دارند).
 
محمودي گفت: با وجود مشکلات و کمبودها، با تلاش شهردار و پرسنل شهرداري در چند وقت اخير اقدامات مناسبي همانند زيرسازي و آسفالت ورودي شهر از سمت ميلاس، آسفالت خيابان وليعصر غربي، زيرسازي کمربندي شهر از سمت شيراني، تلاش جهت بهسازي معابر، زيرسازي بسياري از کوچه ها در محلات حاشيه اي، گسترش پارکينگ مقابل بيمارستان و ... صورت گرفته است و هم اکنون نيز برنامه ريزي جهت استقبال ويژه از عيد نوروز انجام شده است.
 
وي در خصوص هزينه مصرفي اين جشن گفت: کل هزينه برگزاري جشن که طي قراردادي رسمي با گروه فرهنگي هنري ايل مقرر گرديد مبلغ 9 ميليون تومان بوده است.
 
محمودي در ادامه بيان داشت: بعد از برگزاري جشن نه همه حضار آنگونه که به دروغ ذکر شد بلکه، هنرمندان حاضر در جشن به همراه چندتن از کارکنان شهرداري(کمتر از ۲۰ نفر) به دعوت يکي از هنرمندان به رستوران دعوت شدند که اين امر هيچ ربطي به هزينه هاي جشن و يا شهرداري نداشت.
 
وي درپايان، با احترام به مقام شامخ شهداي ترور، از آنجايي که برنامه ريزي برگزاري جشن از قبل صورت گرفته و برخي هزينه ها نيز پرداخت شده بود و با توجه به اينکه اعلام عزاي عمومي در سطح ملي نشده بود و نظر به داخلي بودن جشن، تصميم به برگزاري جشن گرفته شد و در ابتداي جشن نيز به مقام اين شهيدان اداي احترام شد.
 
شهردار لردگان از مسئولين کانال هاي خبري خواست به عنوان يکي از مراجع معتبر رسانه اي شهرستان انتظار مي رود و مطالبي که سراسر دروغ است را بدون تحقيق منتشر ننمايد.

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۶:۰۶

27 Dec 2019