۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۱۳۷۴
امام جمعه موقت لردگان

پیام مقام معظم رهبری نقشه راه انقلاب برای پیش رو و آینده کشور خواهد بود

امام جمعه موقت لردگان گفت: پیام راهبردی مقام معظم رهبری را برای تمام آحاد مردم لازم و ملزوم دانسته اند و از جوانان خواست در ورود به چهل و یک سالگی انقلاب جوانان یاید با روحیه جهادی و کار انقلابی مسئولیت ها را بر دست بگیرند و کشور را به پیش ببرند...
پیام مقام معظم رهبری نقشه راه انقلاب برای پیش رو  و آینده کشور خواهد بود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛  حجت الاسلام مهدی سعیدی امام جمعه موقت لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از پاسداران پاک و سربازان ولایت، خواستار انتقام سخت از عوامل و حامیان این تروریست ها شد .

وی در ادامه گفت: خانه خدا قبل از اسلام و بعد از اسلام دارای حرمت بود در این زمان دمیدن روح اسلام در کالبد اعراب جاهلیت اولیه باعث شد که تقوی جای تعصب و کینه جاهلیت را پر کند وبر شیطان غلبه کند وجاهلیت و تعصب های کور کورانه را فراموش سازند .
 
وی افزود: کسی که تقوا پیشه کند خداوند برای آن ها راه عروج خواهد گذاشت و جامعه ای که در آن تقوا حاکم باشد آن جامعه بن بست ندارد.
 
ایشان در ادامه بیان داشت: پیام مقام معظم رهبری نقشه راه پیش روی ما و آینده کشور خواهد بود انقلاب ما جمهوری اسلامی در مرحله اول و در مرحله دوم حکومت و دولت اسلامی است و از جوانان می خواهم دنباله راه حکومت اسلامی و دولت اسلامی را با جمهوری اسلامی دنیال کنند در راه رسیدن به این مسیرها امید به آینده را نخستین کلید جهت بازگشائی قفلها می داند .

وی، مسئولین را به پرهیز از یاس وناامیدی توصه کردند و تاکید دارند بر اساس آیات و روایات متعدد نباید مرعوب جنگ روانی دشمن شوید .

امام جمعه موقت لردگان در ادامه گفت: بر اساس پیام اخیر مقام معظم رهبری مسئولین نظام باید از رعب و فریفته شدن و ترس از دشمن به دور باشند و بذر امید را در جامعه بکارند و جوانان را به پرورش امید وغلبه برترس و کاشتن بذر امید توصه فرمودند وآفریدن حماسه را توسط جوانان خواستار شدند و غفلت از شعارهای انقلابی و عدم کار جهادی را خطاهای تا بخشودنی دانستند .

سعیدی پیام راهبردی مقام معظم رهبری را برای تمام آحاد مردم لازم و ملزوم دانسته اند و از جوانان خواست در ورود به چهل و یک سالگی انقلاب جوانان یاید با روحیه جهادی و کار انقلابی مسئولیت ها را بر دست بگیرند و کشور را به پیش ببرند.
 
وی در پایان گفت: به کوری چشم دشمنان جشن چهل سالگی انقلاب گرفته شد آنهایی که چشم دیدن این صحنه را نداشتند با دیدن این راهپیمایی عظیم دوباره یاس و ناامید شدند .
 
 
انتهای پیام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۶:۴۴

30 Dec 2019